Herken het ook wel een beetje.....zeker nu ik een dochter heb verwateren sommige contacten. Maaar heb het soms ook te druk dus zal ook wel aan mij liggen! Ik woon in almere!
Hier ook 0,0 vrienden.. Alleen een oud zwem-genootje waar ik zo nu en dan contact mee heb.. Ze woont alleen 80 km ver weg, dus ook niet op een "bakkie koffie" afstand.. Nu ik geen auto meer bij de deur heb en de kleine nog niet hele stukken mee op de fiets kan, zit ik hier praktisch opgesloten in dit gat.. Woon tussen Heerenveen en Joure.. Als het je leuk lijkt om een bakkie te doen pb maar
Ik heb dankzij het forum een grote vriendinnengroep door het hele land van alle leeftijden! ( of en 3 uit het "buitenland") We spreker geregeld af gaan wat leuks doen of bij iemand thuis. We whatsappen smsen bellen. En we steunen elkaar door dik en dun ( heb ik geleerd afgelopen week ) Ben er erg blij mee in ieder geval!
Wauw wat veel reacties echt top meiden! Ik heb ook al een aantal pbtjes gehad waarmee we misschien gaan afspreken, en mijn voorstel is er nog steeds voor de meiden uit friesland misschien op een centraal plek afspreken en gezellig kletsenn ?
Lijkt mij ook wel gezellig... Misschien moeten we eerst een club aanmaken hier op het forum ofzo? Vriendinnengezocht clubje friesland? Dan kunnen we elkaar eerst hier wat beter leren kennen... Of is dat een stom idee?
friesland , waar in friesland? Onze kindjes zijn bijna even oud.... Ik kan heel snel in friesland zijn maar ligt eraan welke richting
Tahken Leiden Sila24 friesland Samantha1 friesland Froukje86 friesland Red88 friesland Norii Geldrop (bij Eindhoven)
Tahken Leiden Sila24 friesland Samantha1 friesland Froukje86 friesland Red88 friesland Norii Geldrop (bij Eindhoven) Honeyy den bosch
Tahken Leiden Sila24 friesland Samantha1 friesland Froukje86 friesland Red88 friesland Norii Geldrop (bij Eindhoven) Honeyy den bosch Mykelti Bergeijk (bij Eindhoven)