Hier ook niet veel echte vriendinnen. De vriendinnen die ik heb, ken ik van mijn HBO studie en die wonen overal en nergens in het land. Leuker is om ook een of meerdere vriendinnen te hebben dichter in de buurt. Denk wel dat het heel belangrijk is om dezelfde verwachtingen te hebben van een vriendschap. Ben zelf niet een klit-persoon, hoef niet dagelijks op elkaars lip te zitten om toch een fijne vriendschap te hebben. Als je vriendin er anders over denkt, dan heb je wel een probleempje. Wij gaan verhuizen begin volgend jaar van NH naar onder Eindhoven, dus zou daar graag ook (wens)moeders leren kennen om eens mee af te spreken en leuke dingen mee te doen.
Kijk het lijstje loopt al lekker nu ben ik trouwens iemand die nogal eens geen tijd heeft om zp te bekijken dus als ik iets mis of iemand wil contact, even pben werkt altijd
Tahken Leiden Sila24 friesland Samantha1 friesland Froukje86 friesland Red88 friesland Norii Geldrop (bij Eindhoven) Honeyy den bosch Mykelti Bergeijk (bij Eindhoven) Taatje85 Haarlem
ja dat kan ook natuurlijk ik vind het wel een leuk idee , en daar kunnen we ook verder schrijven enz. elkaar beter leren kennen en dan afspreken voor bakkie koffie . Maar dan moet iedereen wel natuurlijk ook echt meeschrijven hihi
Goh herken me aardig in het gevoel wat de meeste dames hebben. Heb niet alle berichten terug gelezen. Hier uit (provincie) Groningen. Nog meer dames? Sorry als ik erover/ niet gelezen heb.
ik herken het ook heel erg. wij zijn naar een andere stad verhuisd dus mijn vorige vrienden wonen erg ver weg. en daarbij zitten ze in een andere levensfase dan ik (student) dus het verwatert. hier in de omgeving heb ik helaas nog geen vrienden gevonden. ik vind het erg moeilijk om contact te maken ik ben best verlegen is er misschien iemand in de omgeving van den bosch?
@Panda86: ik las in je handtekening dat jullie in januari gaan starten met iui. Heel vreemd dat ik er een goed gevoel bij kreeg toen ik het las. (wilde het graag even met je delen ) Succes en toitoitoi!!!
Heel lief dat je dat wil delen. Ik kreeg helemaal kriebels van je berichtje Ik hoop dat je gevoel klopt. We zullen zien Ik probeer zelf neutraal te zijn om teleurstellingen te voorkomen. Ik zal je laten weten of je gevoel het goed had ( als je dat leuk vind)
Ik woon ook in de prov. Groningen nog net trouwens hahaha maar iets verder van de stad, wat geen probleem is....