Ik kom ook uit de provincie Groningen. Woon ongeveer 20km van Groningen zelf. Ik heb een zoontje die volgende maand 3 wordt. Ben zelf 31 jaar.
Ik ben stiekem een beetje blij/opgelucht dit topic te lezen, zo weet ik dat ik niet de enige ben.... Heb gelukkig wel familie welke altijd voor ons klaar staan, maar echte vriendinnen heb ik niet... Wilde eigenlijk graag iets van zwangerschapsgym/cursus doen, om wellicht contacten op te doen, maar wij zitten nu in zo'n drukke tijd met de aankoop van ons nieuwe huisje en een aantal andere omstandigheden dat het er niet van gekomen is... Wellicht zijn er ook meiden die niet heel dicht bij elkaar in de buurt wonen, maar wel gezellig via de chat of iets dergelijks kunnen / willen kletsen? Zelf kom ik uit het uiterste zuiden van Limburg
Jaa heb ik ook hoor Maar lees dst sommigen hier helemaal geen vrienden hebben jeetje wat lijkt mij dst rot zeg
Hier een berichtje uit Groningen stad..vind het altijd lastig nieuwe vrienden te maken. Heb altijd het gevoel dat ze echt niet op mij zitten te wachten omdat ze vast al vrienden genoeg hebben..Vind het erg fijn (maar ook weer niet) om hier te lezen dat er veel meer meiden behoefte hebben aan wat contacten..Mocht je het gezellig vinden wat heen en weer te berichten en misschien wel meer? Ik hoor het graag!