3 dagen voor nod is dit me ovulatietest? Begrijp dat we altijd wat lh hebben in ons lichaam maar ook zo een duidelijk streepje?
Ik heb dit nog nooit gehad .. Maar bij mijn 1 e zwangerschap had ik op Nod een ovulatie testje gedaan en die was knal positief
Je kunt beter ff een kv2v5 doen, veel vrouwen testen 4 dagen voor NOD al positief... Geloof niet dat een ovulatietest zo betrouwbaar is als je er een zwangerschap mee wil testen
ja ik heb dit gehad en had hoop en werd helaas gewoon ongesteld. Je kunt idd beter een zwangerschapstest doen. De prettigste om mee te werken zijn die van kruidvat en dan die van 2 voor 5 euro
Thx voor het reageren. Ik ga er sowieso niet van uit dat ik zwanger ben hoor. Heb 4 dagen voor eisprong geklust. Alleen ik ben gewoon benieuwd of dat de streep ergens in de maand verdwijnt vandaar dat ik me afvroeg of dat normaal is.
Bij mijn dochter 4d voor NOD een ovulatietest gedaan van het kruidvat en die was licht positief. Dan maar zwangerschapstest gedaan en voilà hier loopt al een meisje rond van 1jaar6maand
Je hebt altijd LH in je lichaam, dus deze streep is heel normaal. Het is overigens geen positieve test en ook niet licht positief. Het laatste bestaat niet bij ovulatietesten. Hij is pas positief als de streep even donker of donkerder is dan de controlelijn. Is dat niet het geval, dan is 'ie negatief. Succes!
Sorry maar ik ga nu even totaal off topic reageren. Dit wordt gezegd ja, maar in de werkelijkheid kan het nog al eens anders zijn hoor.. Uit deze testen in mijn zwangerschap ontstaan. M'n eisprong was 9 of 10 dec aangezien ik 20 dec een heel licht positieve test had. Ik heb nooit geen echte knaller ovu testen gehad, en toch telkens een eisprong
Als je benieuwd bent of je zwanger bent dan gewoon een zwangerschapstest doen. De meeste kunnen 4 dagen voor nod en als een ovu test zou reageren dan reageert je awangerschapstest ook dus dan weet je het ik heb overigers heel vaak zon streepje op mijn ovu testen gedurende de maand. Dus dat is echt volkomen normaal.
Dus jij vindt de test van TS lijken op je ovulatietest van 9-12? Jouw ovulatietest van 9-12 is duidelijk positief. Beide streepjes zijn minstens even donker. Bij die van TS is het teststreepje veeeeeeel lichter dan de controlestreep en dus.......negatief! De ovulatietest van TS zegt dus he-le-maal niks over een mogelijke zwangerschap. Zulke lichte streepjes had ik ook de gehele cyclus, behalve rond mijn eisprong. Doe ern zwangerschapstest TS. Dat geeft beter aan of je zwanger bent of niet.
Same here met de testen van action! Ik wist dat ik een eisprong had door temperatuursverhoging icm de donkerste testen. Ik heb nu 2besure testen (extra gevoelig) en die doen het wel bij mij!
ook ik heb vanaf ei tot menstruatie altijd een 2e duidelijke lijn... het zegt helaas helemaal niets.. dan kun je inderdaad beter even een k2v5 doen
Ik reageerde off topic, wat ik al zei. Heeft dus even niks met TS te maken. Het ging mij er over uit dat er gezegd werd dat een ovulatie test pas positief is wanneer de test streep even donker al dan niet donkerder is dan de controle streep, wat dus zeker niet altijd zo is..