Verrassingszakje na partijtje/ kinderfeestje

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door mamavoorde2x, 4 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavoorde2x

mamavoorde2x Bekend lid

25 jul 2010
    602
    79
    28
    Ff een snelle vraag
    Zoon word 7 en viert morgen zijn partijtje in zo een indoorspeel hal.

Nu komt hij net met de vraag heb je al verrassingszakjes met wat lekkers gekocht.
    Had vorig jaar per kind een drinkbeker van action met wat snoepjes.
    Maar ben het glad vergeten.,Maar moet zo naar mijn werk tot 22.00 dus wordat vandaag niks meer.
    Kan evt morgen ochtend vroeg ff gaan maar word zo een gehaast.
    Is dit normale gang van zaken om iets na afloop mee te geven en moet ik morgen ochtend evenog heel erg haasten of is het partijtje voldoende

Hoor het graag. Wil ook niet echt afwijkend of krenterig overkomen

2. Madelein84

Madelein84 Fanatiek lid

5 jun 2013
    1.042
    80
    48
    heeft de indoorspeelhal geen zakjes? Dat is lekker makkelijk ;)

3. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    7.990
    6.741
    113
    zuid-holland zuid
    Persoonlijk heb ik er een beetje een hekel aan... nog meer plastic troepjes en nog meer suiker. Ik doe het zelf niet meer. We laten ze iets knutselen tijdens het feest en dat pakken we mooi in en krijgen ze mee naar huis als aandenken.

Je moet doen wat je zelf goed lijkt toch? Het ene feestje gaat met 15 kids naar een duur pretpark en het andere is thuis met 4 kids een cakeje versieren. Ik zou me niet te druk maken wat een ander er van vindt.

4. Caithy

Caithy Fanatiek lid

8 feb 2013
    3.713
    1.060
    113
    Ze hebben de hele dag gespeeld, snoep gegeten en limonade gedronken, nee hoor dan ga ik geen extra snoepzak meegegeven. Nooit gedaan trouwens, ik vind het onzin.

dds vindt dit leuk.
  5. tuc

tuc Niet meer actief

Ik doe het niet standaard hoor, alleen als ik toevallig iets in het thema tegenkom. Zo gaf dochter 2 jaar terug een halloweenfeestje en kregen ze allemaal zo'n tas van de action met een houten masker wat ze konden verven en een spook sleutelhanger.

Zoontje doet over een paar weken een piratenfeestje en waar ik de versiering besteld heb zag ik piratenpotloden,een klein notitieboekje en een piratenstuiterbal met licht dus nu toevallig weer gedaan. Maar zeker geen snoepzak en dus ook niet standaard.

6. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Hier is dat zeker wel standaard...Ik heb al heel wat kinderfeestjes meegemaakt,en mijn kinderen komen nooit zonder zakje snoep thuis.

7. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.136
    8.869
    113
    Als je het per se wil, het lijkt me inderdaad dat de indoorspeelhal wel zakjes zal hebben.

Ik doe nooit een zakje snoep, ik doe altijd iets in het thema of iets wat ze tijdens het feestje gemaakt hebben (bv. een keer schatkistjes die ze versierd hadden, na een zwemfeestje zwemspeeltjes).

8. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Ik vind het niet nodig. Kinderen krijgen tegenwoordig zoveel.

9. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.064
    3.859
    113
    Hier wisselt het, maar ze krijgen vaker wel iets mee dan niet van feestjes.
    Maakt toch niet uit als ze niets krijgen.

10. tuc

tuc Niet meer actief

Dan zou ik het persoonlijk een goed idee vinden om daar verandering in te brengen.

MaMa, Caithy, Jessi79 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  11. 2littlemonkeys

2littlemonkeys Fanatiek lid

27 feb 2015
    4.563
    2.765
    113
    Vrouw
    Noord Nederland
    Hier is dat ook standaard en ik vind het echt geen goed idee om daar verandering in aan te brengen. Je hebt geen idee hoe gemeen kinderen tegenwoordig zijn ;)

Ik zou zelf iets regelen bij de speelhal, daar hebben ze vast wel iets voor dit soort situaties :)

12. Ballon

Ballon Niet meer actief

Dat hoort er zeker bij, vind ik. Maar het hoeft niet percee iets met snoep te zijn. Ik had voor de kindjes die op Luuk zijn 1e verjaardag waren zakjes met knutselspullentjes.

Je zoontje vraagt er om, dus zou kijken of er nog wat te regelen valt. Had hij er niet om gevraagd, dan was het niet zo belangrijk geweest in mijn ogen.

13. tuc

tuc Niet meer actief

Nou dat weet ik wel hoor. Ik heb zelf 2 kinderen van 5 (bijna) en 9. Maar ik doe niet iets omdat iedereen dat doet. Mijn kinderen leren daar een hoop van hoor. En ze worden niet gepest en hebben vriendjes genoeg.
    Een snoepzak na een kinderfeestje doe ik dus niet, ook niet als alle anderen dat doen.

Luna86, dds en Jessi79 vinden dit leuk.
  14. 2littlemonkeys

27 feb 2015
    4.563
    2.765
    113
    Vrouw
    Noord Nederland
    Prima toch.
    Je hoeft je er niet voor te verdedigen wat je wel of niet doet en waarom ;)

15. tuc

tuc Niet meer actief

Nee maar jij reageert met: je hebt geen idee hoe gemeen kinderen tegenwoordig zijn. Dus jij geeft die snoepzakjes omdat andere kinderen anders jouw kinderen gaan pesten ofzo?

16. Rian85

Rian85 Fanatiek lid

21 feb 2012
    2.830
    477
    83
    Vrouw
    Mijn dochter is recent op 2 kinderfeestjes geweest waar ze vrij grote snoepzakken kreeg. Ik schrok er best van hoeveel er in zat. Stuk of 8 snoepjes, en wat prulletjes.

Het waren voor 6e verjaardagen. Opp haar feestje (thuis kook feestje) kregen de kindjes alleen hun koksmutsen en schorten mee en de knutselwerkjes die ze gemaakt hadden.

Ik verwacht echt niet bij elk feestje en snoepzak ik vind het niet nodig. Dus als je er geen tijd voor hebt, lekker laten.

17. 2littlemonkeys

27 feb 2015
    4.563
    2.765
    113
    Vrouw
    Noord Nederland
    Al zou ik het om die reden meegeven, dan is dat mijn beslissing.
    Ik zou een zakje, dit hoeft dus geen snoep te zijn, meegeven omdat mijn kind er dan zelf om vraagt (om even uit te gaan van ts haar post).

Daarnaast zijn de kinderfeestjes van mijn kinderen altijd in thema, vind ik het leuk om “groots” uit te pakken voor hun verjaardagen (ik organiseer kinderfeestjes voor anderen als hobby) en is heb ik er geen moeite mee om dan een klein bedankje mee te geven aan de kindjes die zijn geweest.

18. tuc

tuc Niet meer actief

Dat moet je allemaal zelf weten maar je zegt letterlijk: ik vind het geen goed idee om er verandering in te brengen: jij weet niet hoe gemeen kinderen tegenwoordig zijn.

Dat heeft toch niks te maken met een eigen keuze of bedankje?

19. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Ik "kijk" om me heen wat gewoon is en overleg met zoontje, hij is vrij onzeker en vind zijn mening hierin belangrijk. Afgelopen verjaardag (6 jaar) hadden we een voetbalzakje gevuld met een glow in the dark ring, mini star wars zwaard, een ballon en een spek...allen action.

Er waren overigens drie kinderen die hiernaar vroegen, de andere drie wachtten het rustig af.

20. Ffion

Ffion Fanatiek lid

23 okt 2017
    1.750
    2.475
    113
    Vrouw
    Ik heb dat echt nog nooit gedaan bij een feestje. Ik vind het ook totaal onnodig. Mijn zoontje is wel eens met zo'n zakje thuis gekomen en eerlijk, ik word er niet blij van, zit er weer allemaal van dat Action-prul in.

Madeliefke en dds vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina