Haj meiden ik heb vandaag test gedaan en daar kwam in plaats van paars rose streep een witte streep je moest wel iets beter kijken en zag je een duidelijk witte streep weet iemand wat dit in houd? bedankt
welke test was dit? Ik zag dat ook vaak bij de Mat Care casette, maar naar mijn idee stond zo'n streepje er altijd al... was bij mij in ieder geval geen zwangerschap. Ben benieuwd, hoop voor je dat het toch raak is! Snel even een andere test doen?
Ik heb die ook van da gedaan en zag bij mij iedere keer een wit lijntje terwijl ik nu wel zwanger ben, wil je geen hoop geven, maar ik zou toch eventjes een ander merk test gaan doen, want hier wordt je alleen maar onzeker van. Succes!
Ik zou even een kruidvat test halen. Die van 2 voor 5 euro hebben eigenlijk zo goed als nooit een indrooglijntje. Die van 7,50 zijn gevoeliger maar die moet je niet doen als je vaak na de tijd nog gaat kijken en hopen of gauw aan een lijntje twijfeld. Deze is namelijk alleen geldig als de 2e streep van het kruis net zo breed is als de andere en heeft na de tijd zo goed als altijd een heel dun 2e lijntje. Liefs mij