zwangerschapstest witte streep?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Jaimy en remco, Jan 28, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jaimy en remco

Jaimy en remco Bekend lid

Mar 14, 2008
    588
    0
    0
    Bakker Bosman
    Rijswijk Zuid-Holland
    Haj meiden ik heb vandaag test gedaan en daar kwam in plaats van paars rose streep een witte streep je moest wel iets beter kijken en zag je een duidelijk witte streep weet iemand wat dit in houd? bedankt

2. novaa

novaa Fanatiek lid

Dec 28, 2009
    3,286
    0
    36
    welke test was dit? Ik zag dat ook vaak bij de Mat Care casette, maar naar mijn idee stond zo'n streepje er altijd al... was bij mij in ieder geval geen zwangerschap.

Ben benieuwd, hoop voor je dat het toch raak is! Snel even een andere test doen?

3. Jaimy en remco

Jaimy en remco Bekend lid

Mar 14, 2008
    588
    0
    0
    Bakker Bosman
    Rijswijk Zuid-Holland
    het was een test eigenmerk DA. dus geen idee

4. flappie00

flappie00 Bekend lid

Dec 28, 2009
    788
    0
    0
    verkoopmedewerkster
    zou een nieuwe doen denk ik

5. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

eigen merk DA heeft een wit indrooglijntje.

6. made

made Bekend lid

Jan 5, 2010
    735
    0
    0
    verkoopster in een lederwaren winkel
    ergens in noord holland
    Ik heb die ook van da gedaan en zag bij mij iedere keer een wit lijntje terwijl ik nu wel zwanger ben, wil je geen hoop geven, maar ik zou toch eventjes een ander merk test gaan doen, want hier wordt je alleen maar onzeker van.
    Succes!

7. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

May 6, 2008
    2,068
    0
    0
    Helaas, een witte streep (die dus vooral bij de DA test verschijnt) is negatief !

8. jonibra

jonibra Niet meer actief

Ik zou even een kruidvat test halen.
    Die van 2 voor 5 euro hebben eigenlijk zo goed als nooit een indrooglijntje.
    Die van 7,50 zijn gevoeliger maar die moet je niet doen als je vaak na de tijd nog gaat kijken en hopen of gauw aan een lijntje twijfeld.
    Deze is namelijk alleen geldig als de 2e streep van het kruis net zo breed is als de andere en heeft na de tijd zo goed als altijd een heel dun 2e lijntje.

Liefs mij

9. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

ik heb ook 1 keer die van de da gedaan en had precies het zelfde... helaas niet zwanger...

Share This Page