Ik ben nu 36 weken zwanger en heb zo veel last van harde buiken. Ik word er zelf vervelend van. Zelfs in rust nu ik een uurtje op de bank lig heb ik er denk ik wel zo'n 10 gehad. Ze doen niet echt pijn maar het samentrekken voelt niet echt fijn. Wie heeft/had dit ook rond dit termijn? Betekend dit iets?
Ik zou echt even bellen met je vk hoor!! Hoor vaker dat het al doorzet in de bevalling en dat is nu nog te vroeg voor je. Succes!
hier kreeg ik dat vorige keer ook, iets later braken de vliezen en dagje later lag onze dochter in onze armen
Ik heb dit de laatste weken wel vaker en sowieso veel last van harde buiken. Ook afgelopen controle met de vk besproken en die reageerde er niet echt op eigenlijk..
Oh jeetje!! Deden ze bij jou ook pijn? Ik hoopte toch eigenlijk dat ze nog minimaal een week blijft zitten..
nee, gewoon heeeeel erg rommelig. heb nu zelfs al regelmatige weeën gehad een uur lang alle 1,5 minuut, maar was vals alarm gelukkig. dus hoeft niets te zeggen. meestal een warme douche geeft een hoop verlichting
Hmm oke. Hopelijk blijft het bij jou voorlopig ook nog rustig dan! Dat ga ik zo maar eens proberen en daarna met een warme kruik even liggen.
Ik heb ook best wat harde buiken en ook wel in rust, maar nog nooit 10 in een uur gehad. Meestal een paar kort achter elkaar, dan weer een tijdje niks en dan weer eentje en zo bouwt het af zeg maar. Bij mij heeft het te maken met een gevoelige baarmoeder doordat dit de 3de is die erg actief is. Als ik jou was zou ik ff bellen want het is wel veel en als ze ook pijn doen zou ik er niet gerust op zijn.