Haha toch geen indroger dus! Wat ik ook niet dacht zelf Hopelijk gaat ie nog verder oplopen Oh en ik ben ook n middag tester
Hij loopt toch duidelijk op hoor. 😊 Ik zeg gefeliciteerd en ga voor je duimen dat die blijft plakken .
Heel erg bedankt allemaal. Het wil niet echt doordringen merk ik hahaha. Van het weekend ga ik de clearblue digitale doen. Mijn vriend wilt altijd alles in woorden zien en vertrouwt streepjes minder. Hopelijk zal nu alles goed blijven gaan ❤❤❤
Toch me banner maar aan gemaakt. Dat ik zwanger ben is voor mij nu zeker of het goed blijft gaan zal alleen de tijd me leren. Voor nu moet ik maar gewoon zien dat ik ga genieten ondanks de angst
gefeliciteerd ik had ook zo lichte test op 12 dpo hoor is een mooie duidelijke test ik heb op 12 dpo ook de clear blue gedaan
Vanmorgen was de test zo loopt hij zo goed op? Ik vind hem nog zo licht Edit foto opgedroogd toegevoegd
Dank je wel. Ja klopt maar ik had verwacht omdat ik de 20ste was begonnen met testen dat ik nu een heel duidelijke test zou hebben en niet zo licht.
Sorry voor de paniek net hij is nu nog duidelijker opgedroogd. Ik moet het verleden maar denk ik los laten en nu echt echt gaan genieten!!
Niet stressen. Kruidvat heeft echt tijd nodig om op kleur te komen, vaak rond de 30 a 45 minuten voordat hij echt op kleur is. Ziet er keurig uit, mooie oploop.
Dank jullie wel allemaal!! Super lief al jullie reacties 💋 Ik denk dat mijn miskraam er toch meer in heeft gehakt dan ik dacht 😔