Voorbeeld indroger

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Sennie, 18 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marlyj80

marlyj80 Actief lid

16 jul 2016
    498
    1
    18
    Super gefeliciteerd! Ik moet stiekem wel lachen om de titel van je topic!! 😁 Je bent gewoon echt hartstikke zwanger, niks geen indroger!

2. vrouwvan

vrouwvan Fanatiek lid

26 dec 2015
    2.195
    1.242
    113
    Mooie test hoor voor 2 dagen voor nod. Gefeliciteerd

3. Sennie

Sennie Bekend lid

5 feb 2011
    666
    60
    28
    vrijwilligerswerk
    noord-holland
    Hahaha nou de eerste test was wel echt een indroger hoor want hij is daarna nog negatief geweest. Pas daarna begon hij met een licht streepje en liep daarna op. Maar gelukkig ben ik wel zwanger dat dan weer wel :D 😂

4. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Gefeliciteerd . En niet iedereen heeft een knaller

5. Fenna0780

Fenna0780 Actief lid

1 jan 2017
    141
    2
    18
    Vrouw
    Gefeliciteerd!! Echt heel duidelijk nu en mooi opgelopen.

Ik ben zelf niet meer zo'n fan van de Kruidvat testen vond ze een paar jaar geleden een heel stuk beter en duidelijker. Nu lijkt het een half uur te duren voor de roze kleur echt komt. En dan nog geen knallers.

Ik was ook zo aan het twijfelen met mijn Kruidvat testen in het begin. Heb toen een Predictor Early gedaan en die sprong meteen op roze.

6. Sennie

Sennie Bekend lid

5 feb 2011
    666
    60
    28
    vrijwilligerswerk
    noord-holland
    Ja ik vind ze ook veel minder duidelijk dan vroeger. In 2013 waren ze in iedergeval veel beter. Toen al heel snel een mooie duidelijke streep. Nu heel lang wachten tot hij echt op kleur is.

7. Marlau

Marlau Fanatiek lid

2 jun 2015
    1.972
    1.191
    113
    Gefeliciteerd!

Dit is precies de reden waarom ik niet mer de kV testen heb getest deze keer. Ik was elke keer in paniek als hij er weer zo lang over deed om op kleur te komen. Ik had daarom voor 11 dpo een predictor early gekocht. 5x zo duur, maar binnen 15 sec zag je de testlijn al opkomen.

8. Pink06

Pink06 Fanatiek lid

21 nov 2016
    1.308
    693
    113
    Vrouw
    Wat zei ik je Sennie? Gefeliciteerd meid! Je verdient het!! 😘

9. Sennie

Sennie Bekend lid

5 feb 2011
    666
    60
    28
    vrijwilligerswerk
    noord-holland
    Voel me vandaag echt super onzeker!! Ik ben vandaag precies 4 weken zwanger en zoals beloofd aan mijn vriend een clearblue digitaal gedaan en een kruidvat 2v5. Nou kwam er op de clearblue 1-2 weken te staan. Maar hij had nu toch al 2-3 aan moeten geven? En ik vind mijn Kruidvat ook niet geweldig duidelijk voor nod dag. Ik kan wel janken heb het idee dat het weer niet goed zit :(😭

Bijgevoegde bestanden:

10. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Menig meiden dromen van zulke testen ;) Geniet er nou een beetje van (moeilijk, ik weet het). Maar jemig zie je KV test. Hij is toch opgelopen vergeleken met je vorige? Nou dan! En nu hup GENIETEN!

11. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Cb telt vanaf eisprong dus dan klopt 1-2 weken wel. Het blijven indicatoren. Je krijgt er 2 weken gratis bij dus 4 weken klopt .
    Test van de kruidvat ziet er ook prima uit

12. Fenna0780

Fenna0780 Actief lid

1 jan 2017
    141
    2
    18
    Vrouw
    Die Kruidvat test is een heel stuk duidelijker nu dus echt goed opgelopen!! :)
    De Clearblue gaat waarschijnlijk over paar daagjes over op 2-3 weken meis!
    Niet iedereen start op dezelfde hoeveelheid HCG in het lichaam. Ik had dit ook!! 3 dagen later gaf de Clearblue wel 2-3 weken.

Dit zijn fantastische testen! Gefeliciteerd en nu genieten!!

13. Sennie

Sennie Bekend lid

5 feb 2011
    666
    60
    28
    vrijwilligerswerk
    noord-holland
    Ja ik weet het, het is eigenlijk ook te erg voor woorden. Maar ik had niet verwacht dat mijn miskraam me zo onzeker heeft gemaakt. De vorige keer was de klap zo erg toen ik bij de echo een lege vruchtzak zag. En ik ga niet bloeden als het fout zit wat de onzekerheid alleen maar groter maakt. Ik ga nu pas weer testen op de officiële testdag dinsdag en mijn 2e clearblue doe ik pas met 5 weken en 2 dagen. Ik hoop dat ik het een beetje los kan laten want deze stress is ook niet goed zo :(:$

14. Kristientje

Kristientje Fanatiek lid

11 jul 2015
    1.035
    419
    83
    Thuisblijfmama
    Zeeland
    Ik vind dit topic zo leuk :D

Sennie, ik duim voor je! Maar vind je testen heel mooi hoor!

15. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Grappig wanneer je dit topic van voor tot achteren leest. Toch geen indroger dus, hihi.
    Maar je bent hartstikke zwanger hoor. Probeer het los te laten!

16. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    1-2 is na bevruchting

Dus als er 1-2 staat is t eigenlijk 3-4 weken zwanger he
    Pin je we niet op vast misschien zegt hij over een uur wel 2-3 :p

Hartstikke zwanger gefeliciteerd!

17. nummertje3

nummertje3 Actief lid

18 nov 2015
    427
    0
    0
    Belgie
    Gefeliciteerd hoor 👍

18. Aaf88

Aaf88 Bekend lid

26 okt 2012
    596
    279
    63
    Gefeliciteerd :)

19. Sennie

Sennie Bekend lid

5 feb 2011
    666
    60
    28
    vrijwilligerswerk
    noord-holland
    Vanmorgen nog steeds 1-2 op de clearblue. Hij deed er nu heel lang over om iets te zeggen en daar stond toen weer 1-2 zwanger. Bah!! Vandaag is de kruidvat zo opgedroogd. Niet veel opgelopen dus :(
    Ik voel me ook totaal niet zwanger en dat had ik met mijn miskraam ook. Zit ff in zak en as.

Bijgevoegde bestanden:

20. Sweetpie

Sweetpie Niet meer actief

Naar mijn idee is hij toch wel opgelopen, maar ik snap je onzekerheid heel erg goed. De streep in onderbroken, maar dat is de controlestreep ook..
    Zou je misschien bloed kunnen prikken? Hopelijk kan dat je meer duidelijkheid geven.
    Veel sterkte en mijn duimen draaien voor je!!!

Deel Deze Pagina