Hallo meiden Wil even jullie ervaringen delen. Wij gebruiken nu voor onze kleine man een dekentje en een lakentje, maar ik irriteer me er matenloos aan. Nou zag ik dus ook dat er dekbed overtrekjes waren, kan je hier nou gewoon een dekentje in doen en is dit makkelijk te doen. Wat is jullie ervaring hier mee?
Yep, ik heb twee dekentjes gekocht, die we nu nog met een lakentje gebruiken. Maar als het herfst wordt is Jesse ruim een half jaar, dan doe ik ze in een dekbedoverteksetje.
ondanks dat we het advies kregen van de kraamhulp destijds om een dekentje en lakentje te gebruiken hebben we vanaf het moment dat die kleine in zijn ledikant ging slapen een overtrek gebruikt. Ideaal!
Hier ook hoor vanaf het begin een overtrekset gebruikt. Met daarin een duodeken. Werkt eigenlijk hetzelfde als een dekbed, bij mij past het precies. Nu gebruik ik soms wel een laken omdat een dekbed te warm is.
stop tegenwoordig ook het dekentje in een overtrek, veeel makkelijker! en het mag ook gewoon zeiden ze tegen me als het maar geen dekbedje is
Waar kopen jullie die dekbedovertrekken en past de deken er precies in? Ik vind dat losse laken + deken ook best irritant.
Ik heb vellux dekentjes. Die stop ik ook in een dekbedovertrekje. Toendertijd besteld bij Wehkamp. Hier de link: http://www.wehkamp.nl/w2/Winkelen/Kenme ... 20439&AI=3 Hoop dat je er wat aan hebt.
Wij hebben eerst ook altijd een laken + deken gebruikt, maar vonden ook super irritant! Toen zijn we overgestapt op een 4 seizoenendeken en die stoppen we ook gewoon in een overtrekje. Nu het zo warm slaapt Nils alleen nog onder het overtrekje zonder deken. Groetjes Inge
Als je je dekentje in een junior dekbedovertrekje stopt past het precies, als je je dekentje in een ledikant overtrekje doet, moet je nog vouwen etc erg vervelend!Ik heb hem gewoon bij de hema gekocht
ow ik ga hem ook bestellen! ik gebruik dat lakentje al niet meer want ze lag er steeds met haar hoofd onder en dat vond ik eng.
Stoppen jullie dan gewoon het lakentje in een dekbedovertrek? Kan je die dekbedovertrekjes ook kopen bij de Hema en de Prenatal? En dan hebben jullie dus junior bedbedovertrekjes? Ik heb namelijk een deken (roze wafeltje) van de Hema en zo'n groene wollden deken van de Prenatal. Maar die moet je er toch wel helemaal invouwen?