Hoi, Zijn jullie wel eens naar die grote prenatal in A`dam geweest terwijl Ajax een thuiswedstrijd had? Is het dan wel te doen? Ze moeten vandaag tegen fyenoord zag ik.... Groetjes, Marlous
Dat lijkt mij ook, maar elke als we willen gaan moet Ajax voetballen, we plannen het niet zo handig volgens mij
Het ligt eraan. Ga je met de auto? Dan zou ik niet gaan. Wij gaan regelmatig naar pathe arena en als we weer eens vergeten om te kijken of er een thuis wedstrijd is dan raak je je auto niet kwijt. Ik zou dan nog even een weekje wachten.
zou zeker niet gaan tegen Feyenoord komen zeker 50.000 man, dus parkeer probelemenen het is gewoon bekent dat deze 2 suporterploegen niet met elkaar door 1 deur kunnen ( de harde kern dan) dus 99% kans op vechten.... probeer het een andere keer te plannen, zaterdag of door de week?
Je kan gerust gaan. Maar zorg dat je aan komt en weggaat terwijl de wedstrijd bezig is... Als je aankomt terwijl de wedstrijd nog moet beginnen kan je drukte hebben met parkeren.
Je zal inmiddels al wel geweest zijn, maar volgens mij is alles op die arenaboulevard dicht met een thuiswedstrijd, en zeker met zo'n risicowedstrijd. Gr, Manon
We zijn niet geweest, het leek ons toch niet zo heel handig. Konden ook naar die hier in Utrecht, maarja die ken ik zolangzamerhand wel uit mn hoofd! Die in adam is toch 3 verdiepingen groot? Hebben ze er veel spulletjes?
Hey, Het heeft twee verdiepingen en is wel groot ja. Ze hebben best veel spullen, beneden kleding, zwangerschapskleding en speelgoed en boven babykamers, kinderwagens, wiegjes, boxen, badjes en alles wat daar bij hoort en van alles voor het voeden, speentjes, eetsetjes noem maar op. Dus het is wel een leuke winkel, ik woon in A'dam dus ben er zo! Lfs Manon
De Prenatal ligt zo'n beetje aan de Arena, dus ws is er niet veel plek. Als wij naar de bioscoop gaan en er is net iets in de HMH geweest dan moeten we heel lang wachten voor we de parkeergarage uit zijn... Ga liever op een andere dag. En ja de prenatal is wel aardig daar, vooral de wandelwagenafdeling is zeer uitgebreid en verder hebben ze een showroom met kamertjes, badjes, bedjes, babykleding, zwangerschapskleding etc.