Prenatal A`dam en wedstrijd Ajax

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Jubbos, 15 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Hoi,

Zijn jullie wel eens naar die grote prenatal in A`dam geweest terwijl Ajax een thuiswedstrijd had?
    Is het dan wel te doen? Ze moeten vandaag tegen fyenoord zag ik....

Groetjes,

Marlous

2. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

25 nov 2008
    2.765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    Dan ga je toch op een moment dat ajax niet hoeft te voetballen/ uitwedstrijd heeft..

3. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    :rolleyes:

4. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Dat lijkt mij ook, maar elke als we willen gaan moet Ajax voetballen, we plannen het niet zo handig volgens mij
    :(

5. Boterkoek

Boterkoek Bekend lid

19 apr 2006
    818
    0
    16
    Nou ik zou gewoon gaan. Die supporters die gaan toch niet naar de prenatal?

6. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Het ligt eraan. Ga je met de auto? Dan zou ik niet gaan. Wij gaan regelmatig naar pathe arena en als we weer eens vergeten om te kijken of er een thuis wedstrijd is dan raak je je auto niet kwijt. Ik zou dan nog even een weekje wachten.

7. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    zou zeker niet gaan tegen Feyenoord komen zeker 50.000 man, dus parkeer probelemenen het is gewoon bekent dat deze 2 suporterploegen niet met elkaar door 1 deur kunnen ( de harde kern dan) dus 99% kans op vechten....

probeer het een andere keer te plannen, zaterdag of door de week?

8. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Nou zou echt niet gaan en al helemaal niet als ze tegen Feyenoord voetballen!

9. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    Je kan gerust gaan. Maar zorg dat je aan komt en weggaat terwijl de wedstrijd bezig is...
    Als je aankomt terwijl de wedstrijd nog moet beginnen kan je drukte hebben met parkeren.

10. Nonnie28

Nonnie28 Actief lid

18 nov 2008
    159
    0
    0
    Woonbegeleider
    Amsterdam
    Je zal inmiddels al wel geweest zijn, maar volgens mij is alles op die arenaboulevard dicht met een thuiswedstrijd, en zeker met zo'n risicowedstrijd.

Gr, Manon

11. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

We zijn niet geweest, het leek ons toch niet zo heel handig.
    Konden ook naar die hier in Utrecht, maarja die ken ik zolangzamerhand wel uit mn hoofd!
    Die in adam is toch 3 verdiepingen groot? Hebben ze er veel spulletjes?

12. Nonnie28

Nonnie28 Actief lid

18 nov 2008
    159
    0
    0
    Woonbegeleider
    Amsterdam
    Hey,

Het heeft twee verdiepingen en is wel groot ja. Ze hebben best veel spullen, beneden kleding, zwangerschapskleding en speelgoed en boven babykamers, kinderwagens, wiegjes, boxen, badjes en alles wat daar bij hoort en van alles voor het voeden, speentjes, eetsetjes noem maar op. Dus het is wel een leuke winkel, ik woon in A'dam dus ben er zo!

Lfs Manon

13. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    is dan juist open, maar idd houd rekening met parkeerproblemen.

14. Nikita33

Nikita33 Actief lid

7 nov 2008
    196
    1
    0
    De Prenatal ligt zo'n beetje aan de Arena, dus ws is er niet veel plek. Als wij naar de bioscoop gaan en er is net iets in de HMH geweest dan moeten we heel lang wachten voor we de parkeergarage uit zijn... Ga liever op een andere dag.
    En ja de prenatal is wel aardig daar, vooral de wandelwagenafdeling is zeer uitgebreid en verder hebben ze een showroom met kamertjes, badjes, bedjes, babykleding, zwangerschapskleding etc.

Deel Deze Pagina