Voorbeelden donkebruin laminaat!

Discussie in 'De lounge' gestart door SDonya, 3 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zustertje

zustertje Niet meer actief

Wij hebben nu 4 jaar donker laminaat en zijn er super blij mee! Goede kwaliteit en je ziet er niet veel op (hebben 2 katten die eigenlijk bijna altijd binnen zitten)

Wij hebben de vloer bij de carpet right gekocht (dacht 26euro de 4kante meter)

2. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    ik vind onze vloer echt mooi, en ik vind juist niet dat alles erop te zien is. Het enige vind ik, krassen! Wij hebben laminaat van de karwei, ook echt niet doen dus! Ik zou dit wel weer willen, maar dan een goed merk wat niet krast.

3. SDonya

SDonya Niet meer actief

Quick-step laminaat rondino wenge heet die..

Wij hebben trouwens geen huisdieren en lopen niet met schoenen binnen:) Elke dag stofzuigen gebeurt zoiezo en vooral nu Samiya net begonnen is met kruipen.. Ik denk dat het dus bij ons wel mee zal vallen met de krassen.. En zo niet dan heb je altijd toch nog een heleboel jaren garantie. Neem aan dat krassen binnen een half jaar er ook onder valt dan?

4. Alita

Alita Niet meer actief

Nou hier wordt elke dag gestofzuigd natuurlijk....maar je moet gewoon van te vroen goed beseffen dat je echt alles gaat zien....als je net gepoetst hebt ziet het er erg snel weer uit alsof je nog moet beginnen...

Wel even opletten dat je voor intensief gebruik neemt...wij hebben m trouwens bij de karwei gekocht!

5. Pompeltje

Pompeltje Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.593
    0
    0
    NULL
    NULL
    OKe, wij stofzuigde dus ook elke dag. En soms wel 2x per dag maar na het stofuizen was het alweer vies.

Hadden laminaat voor intensief gebruik en lopen hier ook niet met schoenen binnen. Maar bij aanraking van een duplo blokje schuivend over de vloer hadden wij dus zo flinke kras.

Wel foto plaatsen als je laminaat ligt he ;)

Hoop in ieder geval dat je geen spijt krijg :)

6. SDonya

SDonya Niet meer actief

Oei dat is minder! De loopstoel gaat dus weg haha en spelen kan op het grote tapijt die midden in de woonkamer ligt:) Ik hoop dat ik ook geen spijt krijg en als het met de krassen echt zo erg is dan ga ik er gewoon mee terug.. Dat hoort toch niet zo snel te gaan? Neem aan dat dit ook zoiets is wat binnen de de garantie valt..

7. SDonya

SDonya Niet meer actief

Oo dan ga ik ook even kijken of karwei een site heeft bedankt! Als het toch die van praxis word zal ik vragen of deze geschikt is voor intensief gebruik. Bedankt voor de tip!

8. Alita

Alita Niet meer actief

Niks te danken en hier niet zo`n erge last van krassen;)
    En niet met dure poetsspulletjes poetsen...want je krijgt zo`n vieze waas over je laminaat heen en vooral op het donkerbruine zie je dat heeeeel erg...

9. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    wij hebben een donkere vloer.. donkerder dan op de meeste foto's hier en geen laminaat maar hout..
    Na een maand had ik al spijt..
    \werkelijk alles zie je er op.. helemaal gek word ik er van..
    vegen, stofzuigen en dweilen.. Daar stond in het begin mijn dag bol van. Tot ik de strijd opgaf en de vloer heb laten winnen..
    Nooit.. nooit.. nooit neem ik nog een donkere vloer

10. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ik zoog 3 x per dag als ik de hele dag thuis was en als we smiddags weg waren zoog ik sochtends en 's avonds. Tussendoor was het echt niet vies hoor. Maar ik moet wel zeggen dat wij in een flat woonden, nu we in een huis wonen hebben we veel meer rotzooi binnen. Ook hadden wij geen schoenen aan binnen.

Krassen van duplo blokjes en dergelijke was hier echt niet zo. Wij hadden op een paar plaatsen wat beschadegingen maar echt door heftige dingen, het strijkijzer dat gevallen was bijvoorbeeld, of een bord dat kapot was gevallen in de keuken, en een kras door een spijker die uit de poot van de bank kwam.....

11. Pompeltje

Pompeltje Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.593
    0
    0
    NULL
    NULL
    het hoort inderdaad niet zo snel te gaan daarom hebben wij na 2 weken een klacht ingestuurd en met veel moeite ons geld terug gekregen. Wel een groot nadeel was dat me vader alles gelegen had (ik en vriend 2 linkerhanden) en me vader dus ook het andere laminaat weer helemaal opnieuw heb moeten leggen. Dat was dus een flinke tegenvaller.

12. SDonya

SDonya Niet meer actief

Hoezo veel moeite?

13. NoLu

NoLu Niet meer actief

Ons laminaat:

Bijgevoegde bestanden:

14. Duma

Duma Fanatiek lid

13 sep 2007
    1.093
    1.073
    113
  15. Pompeltje

Pompeltje Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.593
    0
    0
    NULL
    NULL
    Omdat ze eigenlijk geen geld terug wouden geven maar een nieuwe lading van hetzelfde. Toen heb ik netjes bedankt want ik zag de bui alweer hangen. Weer alles opnieuw erin moeten leggen en dan straks weer die ellende. Toen was hun reactie maar krassen dat gebeurd nou eenmaal. Ik zeg laminaat met 25 jaar garantie wat voor intensief gebruik is mag ik toch vanuit gaan dat er niet binnen 2 weken krassen op zitten van de kleinste dingen. De kids mochten hier bijna niet meer spelen zal maar zeggen.

Daarna hebben we moeten dreigen dat we dan onze rechtsbijstandverzekering in zouden schakelen en was het opeens breng het hele zooitje maar terug dan

16. SDonya

SDonya Niet meer actief

Jeetje wat een gedoe zeg:$ Gelukkig heb je toch nog je zin gekregen! Ik heb alles nog een keer goed doorgelezen en er staat:

Ze zijn perfect geschikt om er je kinderen op te laten ravotten. Want de Quick-Step laminaat is door 'Scratch Guard' tot tien keer krasbestendiger dan een vloer zonder deze bescherming.

Dus als de krassen er bij ons ook zo snel op komen dan heb ik in iedergeval dit ook nog achter de hand!

Heb net met me man overlegt en verteld over alle ervaringen van iedereen hier. Ik vroeg me af of we anders toch flexxfloors moeten nemen, maar uiteindelijk zijn we tot de conclusie gekomen dat we de gok wagen en toch voor het laminaat gaan. Ben benieuwd! In iedergeval bedankt voor de tips:)

17. SDonya

SDonya Niet meer actief

Het wit grijzig wat er doorheen zit is niet echt mijn smaak:) Wel leuke lamp! Hebben wij hier ook hangen:p

18. guus

guus Fanatiek lid

20 mrt 2012
    2.083
    0
    0
    in het koude noorden
  19. juenco

juenco Fanatiek lid

14 nov 2008
    2.364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    Hai!

Wij hebben donkerbruin laminaat van de Life style (een winkel in Groningen)

Het bevalt echt heel erg goed. Het ligt nu ruim 5 jaar en er zitten maar een paar krasjes op. En of je er alles op ziet...mwah, valt mee vind ik hoor. Hier zie je een stukje van de vloer:

100_6106.jpg

Deel Deze Pagina