Gister echo gehad met (volgens mijn 8 wk en 6 dagen).. Hartje zien kloppen.. Wat een geweldige ervaring zo wonderlijk!! Beebje was 2,4 cm, en dus ben ik twee dagen verder gezet en dus 04 april 2011 uitgerekend Over 3 weekjes nieuwe echo omdat ze graag nog wat meer wil zien, hahah en ik ook hoor Overzicht onderbuik:
gefeliciteerd met je zwangerschap. is een mooi moment die echo's he. ik heb morgen de eerste van dit wondertje.
Bekijk bijlage 98538 Dit is onze echo met 9 weken.....Toen ik dit op het beeld zag toen moest ik huilen. Zo mooi om te zien. Nou meis geniet ervan, en bij mij dringt het nog steeds niet door dat we een baby krijgen en ik ben al 21 weken
Het is inderdaad een wonder op zich om dit beeld te zien te krijgen.. Heb niet hoeven huilen, maar heb manliefs hand wel even heel stevig vast gehouden op dat moment Maar ik ga er inderdaad heerlijk van genieten!
Haha wat leuk, die heb ik ook Ik heb hem van me zusje gekregen van 12 jaar, vind het een erg leuk setje
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Geniet er maar lekker van. Wij vonden de eerste echo en eerste keer het hartje horen ook zoooo speciaal. En dat blijft het ook vind ik persoonlijk!
Dat denk ik inderdaad ook wel.. dat het speciaal blijft.. Maar bij mij (en denk velen met mij) zat er voor de eerste echo toch de spanning of het wel allemaal goed zou zijn.. Die angst gedachte kreeg ik niet weg voordat ik dat knipperende puntje zag op het scherm