Voorbeelden gevraagd speelhoek/plek in de woonkamer..

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Amigo1985, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Hallo meiden,

Ik ben op zoek na wat ideeen voor een speelplekje voor onze kleine man.. Wie wilt foto's laten zien? De speelhoek komt bij ons in de woonkamer en wil er echt een plekje voor hem van maken, met tafeltje, stoeltje, leuke opbergmogelijken, leuke speelmat etc..

Wie helpt me op weg?

2. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Ok ik stuur je geen foto van mijn huis maar.. IkEA? Ze hadden er laatst heel veel spulletjes voor precies dit.

3. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Ben gister bij de ikea geweest, maar niet echt iets gevonden dat naar mijn zin was.. Vandaar dat ik hoop hier wat ideeen op te doen, zodat ik wat meer voorbeelden heb..

4. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Onze kamer en keuken word gescheiden door een muurtje.
    In deze hoek in de kamer is de speelplek van mijn zoontje.

Heb er een W&P speelkist en een rieten mand met deksel staan waar zijn speelgoed in zit.
    Er staan wat grotere losse dingen bij.
    Overdag is het er een puinhoop. 's Avonds als hij slaapt ruimen wij alles weer op.

Zou een paar leuke manden kopen en een apart hoekje creeeren voor de kleine. Het speelgoed ligt op het laatst toch door de hele kamer is mijn ervaring

5. Balou

Balou Fanatiek lid

27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Onder de trap hebben wij de Trofast kast (trapsgewijs) van de Ikea :) met bakken waar het speelgoed in zit. Daarnaast staat een tafel en 2 stoeltjes van de Ikea. Overdag heb ik het ook over al door de kamer liggen en s'avonds als de kids in bed liggen ruimen we alles weer op, ook tussendoor ruim ik het wel op hoor :D.

Deel Deze Pagina