Ze staat !! Gilde ik tegen m'n man vanuit de douche. Ik was aan het douchen en mijn dochter zat gezellig in de tummy tub bij mij. En ineens zet ze zich af en staat ze en ze bleef staan! Ik schrok me helemaal rot, natuurlijk geen fotocamera bij de hand, maar later bij de box nog eens geprobeerd :d en dit is het resultaat!! Ik wist dat ze redelijk snel was maar dit is wel heel snel geloof ik? Ze kan overigens ook al zitten en kruipen, dus ja staan is denk ik de volgende stap .
van harte gefeliciteerd met deze mijlpaal! en wat een schattige foto! Kan niet wachten tot die kleine van mij gaat staan!
Zo zeg, wat knap! Daar mag je zeker trots op zijn. Mijn kleine man kan sinds een paar dagen zelf zitten, zo leuk om te zien
Och heerlijk he hoe kindjes zich lekker ontwikkelen ben elke keer weer verbaasd omdat je verwacht dat ze al bijna uitontwikkeld zijn weet wel dat het niet zo is maar t gaat allemaal zo snel... @Vagans wat een droppie @andreams das ook snel toch?? zelf zitten...?
Wat goed! Ja, ze is wel heel snel! Wat kun je trots zijn he... Die van mij ging zich gisteren ineens voor het eerst aan de tafel optrekken en kwam tot de knieën. Ik was ook zo trots!
wat goed ! mag je best fier op zijn ! hier ook zo een snel meisje zit ook alleen kruipt ook en kan ook alleen staan is vandaag net 6maand geworden
Vanaf nu gaat het rap hoor! Simone deed op haar verjaardag haar eerste wankele stapjes aan de hand en nu stapt ze redelijk snel door de kamer. Zelf proberen te lopen doet ze nog niet, ze vindt het nog hartstikke leuk om te ontdekken wat ze allemaal van de tafel kan pakken nu ze kan staan. Ik vind het ook geweldig om te zien hoe ze zich ontwikkelen
Tja, ik vind het ook ineens VEEL te snel gaan allemaal Staan ook sinds deze week, maar los daarvan, ze wordt zo snel groot nu, qua kletsen, zelf grappen maken, etc!
Gefeliciteerd! Prachtige foto ook Die van mij probeert nu telkens te gaan staan, ze komt tot de knietjes. En vervolgens blèren uit frustratie. Dat had ze ook vlak voordat ze ging kruipen, dus hopelijk duurt dit niet lang
Stoer klein meisje zeg! Is ze zelf gaan staan aan de box of hebben jullie haar geholpen? Kleintjes worden ineens zo snel groot als ze gaan kruipen en staan! En pas maar op hoor, nu is niets meer veilig! ( Ik leg de fopspeen vaak op de rand van de box als de kleine erin zit. Staat ze ineens met een grooooote grijns in de box en fopspeen in dr mond! )
Wauw! Dat is snel!!! En stoere foto!! Lisa staat nu soms ook. Maar ik moet haar helpen En dan is ze zo groot ineens! Echt helemaal baby af dan he! Vindt het soms wel erg snel gaan nu..
Haha ja laatst ook had ze opeens een snoer in haar mond :S zat nergens aan vast maar toch we hebben gelijk het huis babyproof gemaakt, gelukkig geen lage stopcontacten etc