Pppffff strontverkouden en thuis met peuter & baby...

Discussie in 'De lounge' gestart door Assi, 5 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    en dat is echt zwaaaaar! ;)

Ben zo verkouden, bahhhh. Vriend was het al langer en nog steeds! En nu ben ik ook verkouden... flinke snotneus, vol bonkend hoofd, keelpijn..en tot overmaat van ramp vandaag ook flinke spierpijn (?) in mijn rug. Kan mijn hoofd niet eens opzij draaien ;)

kon ik maar de héle dag lekker in bed blijven liggen! Heeeeerlijk, maarja.... dat zit er natuurlijk niet in met een peutertje en baby! :(

Vriend werkt weer tot 23 uur vanavond.

Sorry...even een baal moment! :)

2. Loes1980

Loes1980 Fanatiek lid

31 mei 2011
    1.170
    15
    38
    heb je geen lieve vriendin of buurvrouw die de kids even willen opvangen. Ik weet het, over het algemeen mag een mama niet ziek worden, maar op momenten dat ik me echt zoooo beroerd voel, komt mijn vriendin ook me even uit de brand helpen.
    Dan een paar uur even op bed slapen, is soms zo lekker, luxe en nodig.
    Beterschap.

3. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    ja gatsie! Het is weer verkoudheidsweer...:( Hier wordt ook het hele gezin verkouden. De strepsils doen hun werk en heb vanmorgen voor het eerst neusspray gebruikt....
    Mama's kunnen niet ziek worden....:(

Beterschap!

4. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

20 jan 2009
    3.823
    2.005
    113
    Hou maar op, hier net zo. Ik ben echt zo moe en belabberd en het erge is; kleine smurf slaapt dus niet meer 's middags. Het is een hel en ik kijk de klok vooruit tot papa weer thuis is. Op dit soort momenten kan ik heel boos en opstandig worden. Want als papa ziek is, kan ie wel zijn bed in; ik ben toch wel thuis. Maar andersom is er wel een probleem. Geen opvang om de hoek bijvoorbeeld (ook geen vriendinnen, wonen allemaal ver weg) en man lief heeft dan net geen vrije dagen meer enzo. Echt waar, dit is echt iets wat ik ongekend moeilijk vind ook.

Beterschap voor ons allemaal! Ik lig er vanavond vroeg in.

5. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

20 jan 2009
    3.823
    2.005
    113
    En oh ja.. uitgerekend op dit soort dagen zijn ze echt stront en stront vervelend.. toch?

6. Oke benieuwd naar een toppuntje??Ik koorts,keel helemaal dicht enpijnlijk(inclstem helemaal weg!) en stikverkouden.. 2 kindjes, allebei hoge koorts,hoesten, benauwd en lamlendig..& Alleenstaande mama.. Enik wil zoooo graag slapen maar ze zijn allebei flink in de weer..Dus medelijdennn!!!!:D Haha

Deel Deze Pagina