Ik ben normaal heel netjes, maar nu moet het gewoon perfect zijn! Nadeel hieraan is dat ik ook thuis zit, dan heb je gewoon meer tijd om je te storen aan een stofje links en rechts. Moet uitkijken dat ik hierin niet doorsla...
Zie daar zit het verschil. Daarom krijg ik geen nesteldrang Maar snap als je veel thuis zit je dan ook wel meer gaat opruimen, ik ben nog erg veel bezig, en als ik dan klaar ben heb ik geen zin om ook nog eens het huishouden te doen. Dus dat doe ik heel af en toe
Yep. Hoe minder zooi, hoe opgeruimder het is... (en waarschijnlijk zitten er spullen bij waarvan ik over een paar maanden denk dat dat wel handig zou zijn..)
Ja, das echt minder hoor, je ziet ook alles. Vorig jaar ook zwanger maar werkte nog fulltime, toen nam ik de nesteldrang niet zo serieus, alleen de babykamer moest perfect zijn.
Vanmorgen heel vroeg opgestaan zodat ik een ontbijtje kon maken voor mijn vriend die gewoon naar zijn werk moest. Heb gewoon sinasappeltjes staan persen. Daarna weer terug mijn bed in gegaan. En voor de rest probeer ik de opruim en schoonmaakdrang nog even te negeren...
Niet zozeer in poetsen, wel in alles klaar willen hebben staan. Zou nu eigenlijk al de box, de kinderwagen en het ledikantje voor na de wieg klaar willen hebben. Krijg mijn lief alleen niet zo gek
Het begint toch al een beetje tijd te worden voor je zo te zien... Zeg maar dat andere moeders op ZP het ook klaar hebben staan...
Ik heb zin om de hele kamer te verbouwen, alle meubels eruit en compleet nieuwe erin.. Maar doen we maar niet,.geen geld voor Mijn vriend heeft er ook last van is nu bezig met een dressoir opboiwen die volgens hem moest komen.. En wil maar de ikea voor nieuwe salontafel en stoel hoezen.. Dus mannen hebben ook wel min of meer last ervan
Bij mijn dochter heb ik met 33 weken de hele zolder opgeruimd. Je kunt daar niet rechtop staan, dus gebukt of op handen en knieën. Ben de hele dag brzig geweest en 's avonds kon ik niet meer lopen door de pijn in mijn rug en bekken, haha! Op dat moment vond ik het een zó belangrijk klusje!
Midden in de nacht wakker worden, niet meer kunnen slapen en beginnen dweilen, strijken,.. Af en toe stofzuigde mijn vriend eens, 5 minuten later ging er gewoon weer over met de stofzuiger .. hij vergeet zoveel hoekjes Heeft tot een 2tal maand na mijn bevalling geduurd ongeveer, werd op de vingers getikt door de dame van k&g dat het genoeg was en dat ik ook wat moest rusten