ik heb net ook getest met kv 2 voor 5, maar tot aan het 1e streepje werd het roze, normaal niet bij mij en het 1e is ook roze..duhh..en het 2e streepje was heel dun, zou ik te vroeg hebben getest?? of gewoon niet zwanger??? heb ook maar sensitest besteld
heb je geen foto? het kan dat het eerst even helemaal roze wordt omdat de urine wordt opgenomen door het stripje, maar dan na 30 sec of zoiets zou je een eventueel 2e streepje kunnen aflezen (maar niet na de 5 min!)... als jouw streepje er toen stond, denk ik dat je zwanger bent... spannend! ik zou gewoon morgen of overmorgen nog eens testen, dan moet ie zeker duidelijker worden! ik zal voor je duimen!
dank je wel, het roze was idd weg getrokken, maar echt een heel heel licht streepje, zie je niet op de foto helaas.. gewoon maar afwachten, heb 3 testen van sensitest besteld, iemand daar ervaring mee?? die doe ik dan ook van het weekend.. zou echt zo gaaf zijn
Ja, sensitest heeft bij mij al meerdere keren vals positief resultaat gegeven. Vooral die met het hartjes venster (vroege test). Dipsticks zijn gevaarlijk, want als je die tever in de urine doopt kan ie positief uitslaan (vals).
Ik heb gisteren en vanochtend ook met kruidvat 2x5 getest. Bij beide dagen een heel licht rose streepje bij de testkant. Het is beide dagen even licht, dus durf er eigenlijk niet vanuit te gaan. Eigenlijk moet ik maandagavond pas ongesteld worden, dus ben nog aan de vroege kant.
ik zou morgen ongi moeten worden, en zelfs me vriend, die normaal altijd zeg, ik zie niks hoor, zag echt een heel dun paars streepje... oww ik durf eigenlijk niet te zeggen ..jippiee...maar me gevoel zegt van wel wie heeft deze ervaringen nog meer?? met kruitvat test?? @lotte, ik hoop dat we elkaar mogen feliciteren, hou je me op de hoogte??
Mijn man was en is ook voorzichtig, maar ik zei, hoeveel strepen zie je. Ja dat zijn er dan wel 2. Dus eigenlijk is dat wel een goed teken. Maar ben zelf ook erg voorzichtig hoor. Jij ook alvast een beetje gefeliciteerd!
hihi ja jij ook alvast een beetje... wat een mutsen he hhahaha... maar ik wacht nog even met juichen, voor t zelfde geld wordt ik ongi ofzo.. maar de test van vorige keer, had al eerder getest vd week, die was echt nega, daar zag ik niks en nu een streepje, toch wel raar dan..ik beschouw het toch een beetje als posi hoor
spannend meid! bij mij begon het ook met een heel licht streepje.... anders bleef ie altijd helemaal spierwit! ik duim!!
echt spannend hoor, was vandaag bij me pa en ma, en die denken dat het nog lang gaat duren hahahaha... zou echt te grappig zijn..
Ik ga morgen nog een testje doen. Maar eigenlijk 2 keer een test met 2 strepen, moet wat zijn zou je bijna zeggen. Als ik morgen weer een test met 2 strepen in mijn handen heb, dan koop ik zo'n digitale test, waar het gewoon komt op te staan. Hoe is het bij jou?
ben ongi geworden helaas.. wel vaag hoor.. maar jah op na de tweede ronde dan maar.. iedereen veel suc6 verder liefs
ow dat is balen zeg! Precies op de dag dat je ongi moest worden werd je het? Had je nog meer testen gedaan? Ik vind het nu nog spannender worden dan, omdat jij ook een streepje had gezien bij de test. Ik ook 2 keer. Morgen zou hij wel donkerder moeten zijn lijkt me. Nog 1 nachtje slapen... Succes met de volgende ronde!
Wat onwijs balen Mom . Maar zoals ik al schreef zijn er momenteel heel wat vals positieve KV testen in de omloop en vooral testen waar achteraf een streepje op staat of een vaag dun lijntje. Succes meiden!!
ja had het in de gaten, helaas... maar ja eerste ronde dus kan geen kwaad.. ik ben het precies geworden op de dag dat ik het moest worden.. de volgende nod zal op 12 december zijn, op de dag dat me vriend jarig is, dus zo een super leuk kado zijn daar gaan we dan ook voor.. verder iedereen suc6 met testen en hopelijk wel raak bij jjullie knuff
Wauw! Dat zou zeker een prachtig cadeau zijn meis. En bij ons is het niet "zomaar" raak.... Wij ondergaan IVF . Al hoop ik 28 november weleens op een positieve test na bijna 3 jaar...
Zijn er veel valse testen in omloop??? Hoe weten jullie dat? Tjonge vreselijk hoor.... Ik heb er twee geprobeerd vanuit een andere verpakking....