Sinds een paar weken weer kersverse moeder geworden en aangezien het gezinnetje nu compleet is, zat ik te denken aan een tatoeage op de binnenkant van mijn pols met de namen van de kinderen of de initialen. Nu kijk ik een beetje op internet, maar zie nog niet echt wat moois. Misschien dat jullie me op ideeen kunnen brengen? Alvast bedankt voor de reacties.
Ga eens naar een tattoo shop en vertel hun je ideeen ze kunnen vast een prachtige ontwerpen speciaal naar jou wensen...
Ik heb zelf een ontwerp gemaakt. Heb in word een mooi, duidelijk lettertype gezocht en hun namen gewoon onder elkaar getypt (met een hartje voor nr 1 en een sterretje voor nr2). Hiermee ben ik naar de tattoo gegaan en nu staan hun namen mooi, duidelijk, zonder franjes op mijn linkerborst (op mijn hart), want het zijn mijn hartediefjes natuurlijk
de tatto shop heeft bij mij gezegd dat je dat beter niet kan doen.. Dan denken mensen dat ze overleden zijn..
Ja dat lijkt mij ook. Maar het kan wel rare vragen oproepen mss. Mijn zusje heeft de naam van haar zoontje op de binnen/zijkant van haar pols met een bloemenpatroontje erbij... erg mooi. Dus bloemenachtig en naam van zoon er doorheen.
Mn stiefdochter heeft een mooie voor me ontworpen. Gestyleerde harten met daarin een D en een M voor de namen van mijn dochters. Heb haar ook gevraagd om een mooie herdenkingstattoo voor Yannick* te ontwerpen.