Mijn man zit bij de HAP!

Discussie in 'De lounge' gestart door Henkiepenkie, 28 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Henkiepenkie

Henkiepenkie Niet meer actief

Ik moet het even kwijt! Ik was er graag bij geweest, maar onze dochter ligt op bed. Hij is nu met zijn broer.

Mijn man voelt zich al heel erg lang moe. Nu is hij vorig jaar bij de huisarts geweest maar toen dacht hij aan stress. Een maandje terug is hij weer geweest, hij had zo'n hoofdpijn en buikpijn erbij. Na bloedprikken kwam eruit dat hij voorhoofdholte ontsteking had en een spastische darm. AB gekregen en poeder voor ontlasting en daarbij een neusspray. Zijn bloeddruk was 100/50, dus daar zou de vermoeidheid vandaan komen. Na twee weken moest hij bellen hoe het ging.

Twee weken later, het ging alleen maar slechter! Advies: 30 dropjes per dag om bloeddruk te verhogen en na een maand weer bellen. Na het weekend heeft mijn man terug gebeld, het ging voor geen meter. Weer op consult geweest. Weer bloedgeprikt, komt niks uit. Een doorverwijzing voor internist gekregen. Hij heeft ook erg last van zijn spieren.

Vandaag ging het heel slecht, huisarts gebeld. Deze was niet aanwezig, dus vervanging gebeld. Deze konden niet helpen, hij moest tot morgen wachten. Na het eten ging mijn man douchen omdat hij zich zo rot voelde en erg benauwd voelde. Voor het douchen al zakte hij door zijn benen. Hij kon zich aan een kast vasthouden. Nu is hij dus naar de HAP.

We denken aan q koorts. Hij werkt met koeien en schapen en komt per dag gemiddeld op 30 boerenbedrijven. Verder heeft hij alle symptomen. Ik hoop dat nu eindelijk duidelijk zal worden wat het is, ben er zelf ook een beetje kapot van. Wie helpt mij even de wachttijd door?

2. Henkiepenkie

O ja, als ik niet snel reageer, ik heb steeds bezorgde familie aan de telefoon!

3. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Jeetje zeg.. wat een vervelend idee.. Q koorts is heel ernstig. De kans dat het vanavond duidelijk zal worden is heel klein. Q koort wordt vastgesteld door het ziekenhuis en die gaan dat vanavond niet meer doen maar ik hoop dat ze je man goed kunnen helpene en jullie daarmee ook wat gerust kunnen stellen.

Veel sterkte daar!

4. Kyra73

Kyra73 Niet meer actief

Jeetje meid, dat klinkt niet fijn voor je man. Hopelijk kunnen ze hem bij de HAP wel goed helpen. Veel sterkte met wachten.

5. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Hey wat vervelend als je dan niet zelf mee kunt. Gelukkig kon zijn broer met hem mee.
    Hopelijk komt er nu wel duidelijkheid over wat het is.

Zijn ze ondertussen al terug?

6. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    He jakkes, dat is schrikken zeg!

Hou je taai en ik hoop dat je snel wat hoort!

Digi Knuff!

7. Tavsan

Tavsan Actief lid

30 apr 2012
    377
    0
    0
    Deventer
    Jeetje wat heftig.

Heel veel sterkte!!

8. Henkiepenkie

Nee, dat weet ik hoor, maar ik hoop zo dat er iets aan zijn benauwdheid en de pijn kunnen doen!

9. Henkiepenkie

Ze zijn om half acht daar aangekomen. Zijn broer smste dat ze laten weten zodra zij iets weten!

10. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    O, wat naar voor jullie! Nu zou je toch het liefste bij elkaar willen zijn!

Raar trouwens dat er niet eerder aan Q-koorts gedacht is als hij er via zijn werk zo mee in aanraking komt! Is toch zat publiciteit over geweest!

11. Henkiepenkie

Ja, dat vind ik ook wel, Dirksmama! Dat wist de huisarts namelijk ook. Hij verlost ook regelmatig schapen (helpen bij bevalling) dus hij komt met van alles in aanraking.

12. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Sterkte aan 1 kant hopen dat niks is maar toch ook weer wel . Want zo door gaan word je ook niet goed van toch.
    Knuffel voor jullie .

13. Henkiepenkie

UPDATE:

krijg net bericht, bloeddruk is prima. Nu grote controlebeurt (woorden van zwager ;)

14. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Jeetje wat erg zeg, heftig hoor!! Heel veel sterkte en hopelijk weet je snel meer.

15. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Jeej meid.... Sterkte en een dikke knuf!

16. Henkiepenkie

Hij bibbert ook steeds zo, met zijn handen en benen. Hij moet erg veel rijden voor zijn werk, en dat gaat dus ook niet.

17. Henkiepenkie

EN BEDANKT ALLEMAAL VOOR MEDELEVEN! Dat doet goed!

18. ecl

ecl Niet meer actief

sterkte!

19. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.545
    3.057
    113
    sterkte!

20. loesje1982

loesje1982 Fanatiek lid

4 apr 2011
    2.070
    0
    0
    Hier
    sterkte meid, ik hoop dat ze m eens goed binnenstebuiten keren, en desnoods daar houden!

Deel Deze Pagina