Hoi meiden, Wie weet waar ik een goede lijst kan vinden op bijvoobeeld internet met allerlei spullen die je in huis moet hebben voor als de kleine er is. Er zijn zoveel lijstjes maar ik weet niet welke nou echt goed is! Iemand een idee? Gr Lisszy
op de site van prenatal, bij de weetjes kun je de uitzetlijst aanklikken, op hema.nl staat er ook 1, maar ik heb die van prenatal aangehouden,
Ik heb er 1 van mama &zo forum afgeplukt.. Maar vraag morgen aan de vk wel welke ik moet gebruiken Ik heb er ondertussen iets van 3 verschillende thuis liggen
Hahaha. ja dat heb ik nou ook! Hier liggen er al wel 5! Maar even aan de VK vragen is ook een goed idee! Die van Prenatal en de Hema had ik ook gezien, maar die van Prenatal is dus ook goed!
Ze lijken allemaal wel op elkaar.. maar jah staan ook altijd wat andere dingen bij op en dan denk ik is het nu wel of niet handig
Je kan bij een zoekopdracht dit ook als zoekoptie doorgeven, dan kom je eerder geplaatste onderwerpen tegen die hierover gaan. En je kan ook eens lezen bij het topic 'beste aankoop en slechtste aankoop' (zoiets). Het is best persoonlijk wat je allemaal in huis wil hebben. De een koopt nu eenmaal meer dan een ander. In het boekje van je kraamzorg staat meestal ook wel een lijstje. Er staat vaak veel op wat niet noodzakelijk is. Een wipstoel bijvoorbeeld en een kinderstoel. Die gebruik je toch later en kun je dus later aanschaffen of kado vragen. In de kado-dozen als je ervoor aanmeld,krijg je ook vanalles. Zoals luiers, billendoeken, proefmonsters verzorgspullen. Dus schaf vooral niet teveel aan. Zo kun je eerst proefjes testen en dan kijken wat je fijn vind. Dat kun je dan vervolgens aanschaffen. Suc6!
Ik ga denk ik maar voor die van de Hema. Gecombineerd met veel gezond verstand!! Da's misschien nog wel het belangrijkste! Eerst de lijst maar eens kritisch gaan bekijken. Staan dingen op die wat mij betreft overbodig zijn (compleet verzorgingpakket bv) en volgens mij kun je niet genoeg hebben aan spuugdoekjes... Niet al te zwaar aan tillen denk ik. groet, agnes
Deze is inderdaad ook fijn! Mooi compact! Meer een advieslijst waar je makkelijk in kunt strepen! En goed uit te printen op een a4-tje. En moet zeggen dat babydump een heerlijke winkel is! agnes