He dames, Ik vroeg mij eigenlijk af of er hier mensen zijn die na hun bevalling overgeschakeld zijn naar een ander voorbehoedsmiddel? Ik ben een tweetal jaren geleden gestopt met de pil omdat mijn lichaam deze 'beu' was na 14jaar in te nemen. Ik begon daar last van te krijgen en neveneffecten te krijgen.Een jaar later ben ik zwanger geworden en nu ben ik trotse mama van een zoontje van 8 weken. Nu zit ik met een dilemma. Ik weet TOTAAL niet welk voorbehoedsmiddel ik nu moet gebruiken. Ik weet wel dat ik de pil niet meer wil nemen en zoek dus een andere oplossing. De gynaecoloog stelde een spiraaltje voor (keuze tussen een met koper de ander is met hormonen) of nuvaring. Heeft hier iemand ervaring met spiraal of nuvaring en zo ja, kunnen jullie mij hier meer info over geven? (voor- en nadelen?) Ik kan maar niet kiezen...maar moet wel dringend een keuze maken. Alvast bedankt!
NFP - Natuurlijk omgaan met vruchtbaarheid - Natuurlijk, betrouwbaar, gezond. Ouders Online - Borstvoeding als voorbehoedmiddel: de LAM-methode
Ik lees mee!! Ben 1 maand geleden bevallen van ons 2de zoontje, en wil ook niet aan de pil! Al die hormomen en voelde me er toen(voor mn 2ste zwangerschap) niet goed meer door. Zit ook te denken aan spiraaltje ofzo