dag dames ik heb even een vraagje ik ben nu 38 weken zwanger.en heb al weken last van voorweeen vanmorgen ging het wel erg rommelen en dat is de hele dag doorgegegaan, vanaf 3 uur ongeveer werd het allemaal wat erger,maar nu! ik heb zulke ontzettende krampen die zo'n ontzettende pijn doen het zit onderin me buik en trek naar me rug bekken en benen ik ben al een keer bevallen en ik zou deze krampen omschrijven als de ergste weeen wie ik van me dochter had, alleen komen ze zo onregelmatig de ene keer 10 min ertussen de andere x 2 min zijn dit nou weeen en wat moet ik er mee? en ohjah de baby beweegt tussendoor wel gewoon of zal het iets anders zijn? iemand een idee??
bij mij rommelt het ook al de hele dag, kijk maar bij mijn vraag.. als ik jou was zou ik voor de zekerheid toch bellen.. zeker omdat het doortrekt.. bij mij doen ze niet zo heel erg veel pijn.. maar ze trekken wel door.. alleen ik weet dus niet wat het bij mij is.. word er zo onzeker van he..
ik zou ook bellen, omdat ze niet afzakken en juist erger worden qua pijn!en het duurt al een hele dag!