Sinds 8u vanmorgen stekende pijn onderaan in de buik en laag onderaan in de rug. Ik weet niet of het weeen of voorweeën of helemaal iets anders is. Nu al twee uur pijn maar kan wel nog alles doen (rondstappen, typen , praten, ..). Ik adem rustig in en uit. Ik hoop wel dat het zover is. Als ik lig gaat het wat over, het is vooral bij zitten dat het pijn doet. Rondwandelen verlicht een beetje.
Bij een constante pijn denk ik niet dat het weeën zijn. Als het steeds komt en gaat zou het kunnen van wel. Bij mij werd het duidelijk dat het echt ging beginnen toen ik na een paar uur van die 'weeën', flink wat bloederig slijm begon te verliezen. Succes, met afwachten of het nu echt begonnen is, en met het op de wereld zetten van je kleintje!
Dit heb ik ook al een tijdje.. Vooral als ik lang stil zit gaat het onderin heel zeer doen.. En soms ook tijdens een harde buik. Maar regelmaat zit er totaal niet in.. Heb het de ene dag ook meer dan de andere dag.. Als ik eenmaal loop (opstaan doet wel zeer) dan gaat het wel weer.. Maar soms moet ik wel even stilstaan tijdens die steken, zo zeer het dan doet. Kan best zijn dat het wel een begin is hoor.. Bij mij is de baarmoedermond al verweekt en half verstreken, dus het doet wel wat..!! Maar wanneer je gaat bevallen weet je dus nog niet haha