traptractor voor bijna 3 jaar.

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door mamavoorde2x, 8 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavoorde2x

mamavoorde2x Bekend lid

25 jul 2010
    602
    79
    28
    Onze zoon word begin januari 3 jaar, en we hebben dus eigenlijk geen idee wat te geven. met sint heeft hij van sint het toet toet vliegveld gehad maar echt omkijken erna doet hij helaas niet.

Nu zat ik vanmiddag te denken aan zo een traptractor.
    Willen het wel met familie samen geven want vind het anders veel te duur.
    Nu vond van het merk claas de arion 430. dat is een tractor voor kinderen van 3 tot 7 jaar. maar daar is volgens mij de zitting niet verstelbaar. daarnaast is er nog een de 340 en daar is de zitting wel verstelbaaar van.
    Ook allebei de zelfde leeftijds catogorie.
    Zijn er hier dames die er een voor hun kinderen hebben en hoe bevalt het.?
    Snapte ze het redelijk snel en doen ze er veel mee?

2. mama van ruben

mama van ruben Fanatiek lid

2 aug 2010
    1.094
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben geen Claas maar een MB Trac met frontlader. Gebruik is nu minder maar er is aardig wat mee rondgescheurd hier in de straat. Met de frontlader kan/kon lekker zand geladen worden in de zandbak hier in de straat. Ging heel vakkundig :D. Met de aanhanger werden de buurmeisjes rond gereden.

3. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Een plaatje van de 340 kan ik niet vinden. Maar als de zitting verstelbaar is, dan zou ik daar voor gaan.
    Mijn oudste kreeg voor zijn 2-jarige verjaar een trapgraafmachine. Hij heeft er tot een half jaar geleden mee gespeeld. Hij trapte zwaar en hij kon goed fietsen, het werd een beetje overbodig.
    Mijn jongste nu 2 en 3 maanden vindt het leuk om erop te zitten, maar doet geen moeite om vooruit te gaan.

4. Sila24

Sila24 Niet meer actief

Ja miin zoontje heeft er 1 maar hij is nog te groot voor hem, pas in mei kan hij er wel op denkik

5. Storm

Storm Niet meer actief

Wij hebben een John Deere 7930 met lader. Mijn zoontje van 2,5 heeft hem gekregen toen hij 2 werd. Hij is vrij groot en kan er inmiddels op rijden (als hij zin heeft ;), hij laat zich liever voorttrekken).

Deze hebben wij.
    Farm Trac (3-7jaar) : John Deere 7930 met lader

Erg leuk, met voorlader en kar. Willen er nog een grijper bij hebben met boomstammetjes, maar dat is een idee voor een volgende verjaardag. Mijn zoontje heeft er ook een zwaailicht op, die moet altijd aan.

6. blauwespeen

blauwespeen Fanatiek lid

20 mei 2012
    2.133
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Ik zou naar een buiten speelgoed zaak gaan en gewoon passen. Dan weet je zeker wat hen past en waar hij op kan.
    Een super leuk cadeau. Die ga ik onthouden voor volgend jaar

7. gerdia

gerdia Bekend lid

1 sep 2011
    795
    351
    63
    Vrouw
    Hier op de peuterspeelzaal zijn ook een paar traptrekkertjes en daar word echt om gevochten..
    Dus zeker een succes.
    Mijn dochter (word in maart 3) kan er al heel hard op racen. Ik zou wel voor een verstelbare gaan!!

Deel Deze Pagina