Jeetje Marjannn!!! Wat een verrassing!! Heel erg gefeliciteerd!! Hoe is het allemaal gegaan? Hoe heet ze? Wat fijn dat ze helemaal gezond is en dat jullie al thuis zijn! Super hoor! Geniet van jullie wondertje!!
ook ik heb veel aan de antwoorden van jullie gehad, een voorbereiding lijkt zo onmogelijk en niet weten waar je moet beginnen met hoe zal het gaan. Wij zijn nu 27 weken zwanger en elke week is een geschenk erbij zoals ze in het ziekenhuis zeggen mijn baarmoedermond is terug gegaan van 5,3 naar 1,4 cm dus een heel stuk minder krijg nu al 8 weken proluton injectie's in de hoop dat het nog even rustig blijft. En het is nu dom wachten op wanneer de bevalling gaat inzetten ik hoop dat het nog weken duurt maar de angst is groot dat het toch eerder komt. Dus dan is het fijn om te lezen dat er meer baby's voor de 30 weken geboren zijn en dat het goed gaat. marjann heel veel sterkte voor de laaste loodjes en wat daarna op je af gaat komen gr miriam
en ik lees nu dat het kindje geboren is en dat je dolblij bent van harte meid gefecliteed liefs miriam
Natuurlijk hoop ik voor je dat jullie kleintje nog heel lang blijft zitten, maar ik spreek uit ervaring als ik zeg dat het allemaal goed kan gaan als je babytje te vroeg komt. Hou je taai hoor!!
Dank jullie wel. Ons dochtertje Eline is met 37 week geboren en woog 2600 gram. Ze is de laatste weken in de buik nog enorm gegroeid. Samen zijn we nog een weekje in het ziekenhuis gebleven, zij op de kinderafdeling, puur ter controle vanwege mijn medicijngebruik tijdens de zwangerschap. Ze doet het zo goed. Ze drinkt enorm goed aan de borst en is de afgelopen week gegroeid van 2590 naar 2820 gram. We zijn dus supertrots op haar en genieten enorm van haar!!! Gelukkig is alles dus goed gekomen.
Zo zie je maar dat die paar weken langer in de buik erg goed zijn geweest. Fijn dat het zo goed gaat meis.