Even een vraagje uit nieuwsgierigheid. Ik heb zo nu en dan (vooral als ik naar de wc moet, of een stuk gelopen heb) steken in mijn onderbuik. Maar dat zijn echt steken waar ik van schrik zeg maar in 1 x een felle pijn. Nou vroeg ik me af of echte weeën ook zo aanvoelen of dat dat begint als zeurende opkomende pijn steeds erger wordt en dan weer weg ebt? Ik ben nu 36 weken dus ik ben al helemaal nerveus bij alles wat ik voel van "Oei! Zou dit het nu al zijn?" Bedankt alvast
Dat klinkt niet als weeën.. weeën zijn meer als menstruatiepijn die komt opzetten en weer afzwakt idd.. Miss zijn het indalings steken, lijkt het meer op.
Weeën komen inderdaad op, worden heftiger en zwakken daarna af. Het zijn geen felle steken ofzo. Hoe ik de weeën heb ervaren is dat je buik/baarmoeder ineens héél erg strak gespannen wordt en daarna langzaam weer wordt losgelaten. Tja, hoe leg je eigenlijk uit hoe weeën voelen. Ligt er natuurlijk ook aan of je buik, rug of beenweeën hebt, dat schijnt ook nog te kunnen.
Ah ok! Dus echte weeën zijn makkelijker op te vangen met ademen? Want met die steken weet ik echt niet hoe ik daar relax op moet reageren haha ik krimp automatisch in 1 :-S..
Nee echte weeen voelen heel anders. Meer als opkomende menstruatiepijn dat in golven komt zeg maar. En die je steeds meer moet wegzuchten..
Het zijn steken van het indalen van je kindje. Ik heb het de afgelopen twee weken gehad. Zowel met lopen als rustig zitten op een stoel, er was geen pijl op te trekken. Ontzettend gemene steken zijn het recht van onderen....Ik ben al een paar keer als wijdbeensreport naar huis gelopen vanaf de supermarkt een paar straten vanaf mijn huis. Ik heb wel gemerkt dat als ik steken krijg met lopen en ik ga vervolgens rustig even zitten lijkt het of het hoofdje in mijn bekken iets draait waardoor het pijnlijke gevoel weg is.