Na missed abortion - start nieuwe cyclus?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Maria1984, 16 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maria1984

Maria1984 Lid

25 dec 2014
    90
    0
    0
    NULL
    NULL
    Weet niet zo goed hoe ik moet beginnen... na een tijdje meegeschreven te hebben en zwanger te zijn, werd ik ineens van de roze wolk geduwd en keihard tegen de grond gegooid. Ik had een Missed Abortion, met op 20 juli een curettage omdat het vanzelf niet los kwam ( lichaam rommelde wel wat ).
    Om opnieuw op het forum te zijn, is eigenlijk een beetje pijnlijk. Maar wil graag wat advies, of in ieder geval.. iemand die haar spreekwoordelijke licht hier over wil schijnen..

Na curettage niet veel gebloed, 6 dagen na curettage een lichte bloeding gehad ( milde vorm van menstruatie leek het ) en dat heeft 4 dagen geduurd.

En nu? Ik ben mijn cyclus een beetje kwijt... voor zwangerschap netjes 28 dagen, met slechts eenmalig een uitstapje naar 25 dagen.
    Sinds donderdag beetje roze/rode druppels in het toilet. Niks in het inlegkruisje, en als er al wat in zit.. beetje bruin. Wel wat zeurende buikpijn en lage rugpijn. In de nacht van donderdag op vrijdag niks. Vrijdag wat meer uitvloeiing op het toilet. Zaterdag was het helemaal over.
    Omdat ik niet weet wat er aan de hand is en de bloeding van alles kan betekenen ( innesteling / eisprong / menstruatie ), hebben we van zaterdag op zondag geklust ( zoals dat hier heet ). Vanochtend wat bruine uitvloeiing op toilet en vanmiddag bij wat druk een beetje donkerrood. Telkens ( vanaf donderdag ) met wat kleine stolseltjes. Sinds vandaag is de zeurende buikpijn veranderd in af en toe wat druk op de buik en steekjes links en rechts.

Ik weet dat alles anders kan zijn na een curettage... maar niet weten waar je aan toe bent, maakt je onzeker.

Moet ik dit zien als een menstruatie? Of beginnende menstruatie wat mogelijk nog los breekt? Moet ik alweer overnieuw beginnen met tellen? Zo ja, vanaf wanneer?

Zijn er hier mensen met dezelfde ervaring?

2. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Je cyclus kan erg van slag zijn na een mk. Bij ij duurde het bij de eerste missed abortion 3 maanden voor ik ongesteld werd. Je kunt helaas niks anders doen dan afwachten. Mocht je twijfelen kun je om de zoveel dagen een zwangerschapstest doen...

3. Angros

Angros Lid

16 aug 2015
    96
    0
    0
    Allereerst heel veel sterkte! Ook ik heb een missed abortion gehad bij een zwangerschap van 9 weken. Op dit moment bloed ik nog vanwege de missed abortion. Dinsdag controle of de baarmoeder schoon is. Ik kan je ook geen adies geven over het op gang komen van je cyclus. Echter ben ik zelf ook heel benieuwd wanneer het allemaal weer op gang gaat komen.

4. Aleeyah

Aleeyah Fanatiek lid

23 jul 2015
    1.312
    0
    36
    Wat naar van je missed abortion, heel veel sterkte :(.

Ik weet ook niet precies hoe het zit, het kan idd allemaal even gek lopen na een curettage. Ik had het geluk dat mijn menstruatie na 5 weken vanzelf weer kwam, maar wanneer mijn volgende komt moet ik nog maar zien (hopelijk komt 'ie niet en ben ik gewoon zwanger).

Anders ff bellen met het ziekenhuis?

Deel Deze Pagina