Voorbereiding hormonen 1e IUI 2014

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Steph88, 11 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hannabella

21 aug 2012
    85
    0
    6
    Roosendaal
    Pippeke: dankje! Ik Hoop het ook. Ff m'n reserve hoop uit de kast gehaald. En wanneer kan jij testen en wat voel je allemaal?

2. Steph88

Steph88 Niet meer actief

@ Hannabella.. Dat is echt heel erg balen dat er toen die tijd naar jullie leeftijd werd gekeken, kwa slagingskans.. bij ons is onze leeftijd nooit ter sprake gekomen.. ik ben ook 25 :) in april wordt ik 26.

Je hebt gelijk leeftijd doet er niet toe als je het graag wilt.. klopt ja dat bevorderd allemaal de zaad kwaliteit, mijn vriend drinkt geen druppel alcohol meer.. en dat helpt echt ! de uitslag was een groot verschil met de vorige..

Ook toevallig dat je vandaag precies dezelfde ongi kwaaltjes hebt als ik.. ik ook altijd precies een week voor mijn nod pffff ...

@ Pippeke bij jou is het toch anders?.. je was aan het werk en ineens kreeg je steken en menstruatie krampen.. dat kan je jezelf echt niet hebben aangepraat ?! .. ik heb nog steeds goede hoop bij jou :)

Ja pippeke.. wat voel jij allemaal ??... en hoe is het vandaag met je ??

3. pippeke

pippeke Niet meer actief

Ja ik weet het, dat zeg ik ook tegen mezelf. Ik was er niet mee bezig..
    Maar ik lees ook zoveel dat er andere dames ook elke keer voelen dat ze zwanger zijn, en dat vervolgens niet zijn.
    En het zou te mooi zijn! Er zit deze ronde zoveel mee! 2 eieren, 3 x meer zaad . (Geen alcohol werkt hier ook super!) Iui voor het weekend en dus 3 dagen rustig kunnen doen. Over 10 weken is mn man jarig. We zaten al te denken hoe we dat gaan doen met geen alcohol. En een ideaal tijdstip om het te vertellen, ben dan 12 weken. Als het een tweeling is worden ze meestal eerder geboren, zou rond mn verjaardag zijn, echt super!
    Pfff zoveel goed geluk, kan gewoon niet goed zijn.

4. pippeke

pippeke Niet meer actief

Vandaag weer lekker en gezellig gewekt. En er minder aan gedacht. Ook wel weer even steken, maar korter. Dacht dat is nr 2 die innesteld haha. Zal vast niet. Nog steeds beetje rommeltjes in mn buik, maar wel minder.
    Ben gewoon een beetje in een negatieve bui nu..

5. Hannabella

21 aug 2012
    85
    0
    6
    Roosendaal
    Steph: natuurlijk steph88 hoe kon in dat over het hoofd zien. Ik dacht ben ik niet te jong begonnen met stressen. Maar ik ben dus niet de enige. En alcohol kan inderdaad een enorme verandering brengen. Alle beetjes helpen.. Nou of we zijn samen zwanger of we zitten volgende week aan een warmtekruik en libresse.. Ik hoop op het eerste.

Pippeke: goed dat je wat afleiding hebt. Probeer ook niet te stressen dat is slecht voor het vruchtje. Makkelijk praten vanuit hier .. Maar toch!

6. Steph88

Steph88 Niet meer actief

@ Pippeke inderdaad heb je heel veel geluk ! .. haha je hebt alles al uitgerekend.. je lijkt een beetje op me vriend, die is ook heel optimistische en rekent alles al uit haha..
    Laten we het echt hopen meid !!.. immers heb je echt iets verdachts gevoeld ! eerlijk is eerlijk.. nu proberen om je gedachten eraf te houden.. anders zijn die wachtdagen slopend :)

@pippeke.. ik geloof dat er hier een aantal zijn die 25 zijn net als ons :).. Alle beetjes helpen idd ! is toch weer meer kans.
    Haha.. ik hoop ook op het eerste !! .. anders zitten we idd volgende week aan de lappen en warme thee..

7. Wolkje86

Wolkje86 Actief lid

15 mrt 2012
    134
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi iedereen,

Zo ik heb even bij gelezen, jeejtje er wordt wat afgekletst haha.
    @Flora: Woow wat een goed nieuws!!! Heeeeeel erg veel succes morgen!!!

@ Steph en Hannabella: Ik hoop dat jullie het mis hebben maar ik herken jullie gevoel maar al te goed dus aan valse hoop hebben jullie ook niks maar je weet het nooit toch...

@Pippeke: nou dat klinkt toch wel veel belovend allemaal.... en al dat geluk waar je het over hebt, komt misschien wel omdat alles nu in orde was en mag je is een keer geluk hebben? Wij dames zien zo af dat wij dubbel geluk hebben verdiend ;)

Ik heb precies 36u na de pregnyl de IUI gehad.

8. Steph88

Steph88 Niet meer actief

Me onderste bericht is voor @hannabella bestemd.. foutje :D

@wolkje .. ja dat is waar, hoe is het eigenlijk met jou ? Hoe voel je je ?

@ hier .. morgen ga ik de lijst aanpassen.. !! :D Volgens mij zitten we dan met z,n 9e op het wachtbankje.. nu ga ik lekker onderuit met een theetje.. morgen bloedprikken voor me progesteron :D

9. pippeke

pippeke Niet meer actief

Haha ja ik dacht al, ik ben al (au) 31 hoor....

Net wees te sporten. Kwartiertje crossen, kwartiertje fietsen, kwatiertje loopband stevig doorwandelen. Alles niet te intensief. En daar kwam het: spierpijn in mn buik. Nou heb toch echt niets teveel gedaan.
    En heb de laatste dagen en nu ook het idee alsof ik de hele avond een volle buik heb alsof ik 10 minuten geleden veel te veel avondeten op heb.

Ik heb veel te veel goede tekens, veelste eng..

Super wolkje! Welkom op de bank.hoe ging het?

10. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Thx meiden:) spanning voor morgen begint nu al wel een beetje te komen;) hihi. Pff morgen eerst de hele dag werken, hoop dat ik mn hoofd er een beetje bij kan houden!

@leeftijd: ik ben ook 25:)

@pippeke: hopelijk allemaal goede tekenen!! Ik duim!!

11. pippeke

pippeke Niet meer actief

eeeh nee hoor. dat deed ik al die vorige keren toen ik dacht nog gewoon zwanger te kunnen worden. dit keer wilde ik niets ervan weten... komt manlief met deze info aan.... fijn..!

12. pippeke

pippeke Niet meer actief

ookm vanaf hier succes flora!

13. Hannabella

21 aug 2012
    85
    0
    6
    Roosendaal
    Steph: kunnen we misschien alvast lekkere kalmeer thee kopen! En een jankfilm.. Haha je kunt je maar beter voorbereiden op het slechte nieuws.. Dat scheelt een hoop tranen. Haha, succes trouwens met je prik morgen!

Wolkje : je kunt lekker aanschuiven.. Fijn!

pippeke: dat volle gevoel in m'n buik had ik ook na m'n eisprong is nou wel weg.. Samen met m'n hoop... Dus klam je niet te veel vast aan die kleine signalen maakt ons alleen onzeker! Samen knus op de wachtbankje en er is vast nog plek op de roze wolk voor ons. Alleen moeten misschien iets langer in de rij staan..

14. Hannabella

21 aug 2012
    85
    0
    6
    Roosendaal
    Flora: wanneer kun jij testen? Jij bent ook 25! Leuk!

15. pippeke

pippeke Niet meer actief

over jankfilm gesproken.. Kennen jullie de film hachi? Die moeten jullie zien! Zo mooi...
    Heb nog nooit zoveel moeten huilen bij een film...

16. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jeetje wat een geklets. Kan het niet allemaal bijhouden.
    Flora: succes vandaag! Sit down and relax ;)
    Pippeke en andere wachters: wat hebben jullie het allemaal spannend op het wachtbankje! Wachtend jullie trouwens braaf of de datum van de gyn of testen jullie eerder?
    Wish: jij bent de eerste toch met nod? Nog getest of wacht je na de vage streepjes even?

Hier: de laatste ronde zelf en kan mijn ei niet vinden. Ti's dag 16 en amper een streepje :( mijn man blij want die wilde een weekend weg met iemand 8 maart (mijn verwachte nod) dat kan dan dus prima. Dat soort dingen zijn nu wel lastig te plannen..

17. KakieLakie

KakieLakie Bekend lid

18 feb 2014
    837
    303
    63
    Flora, veel succes vandaag, positief blijven. We denken aan je.

Ik had gisteren ineens bruin bloedverlies, weinig hoopvol ben ik..

18. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Thx lieve meiden!

@hanna: mijn nod is 9 maart, ik word altijd 15 of 16 dpo ongi. Dus ik hou dan altijd 16dpo aan. Mijn lf is dus iets langer dan gemiddeld, nóg langer wachten. Hihi.

@mart: oh lastig zeg:( zul je net zien dat je ei nu ineens een stuk later is. Alsof die bang is voor iui;) zou mooi zijn als het deze ronde raak is!

@kakie: hoeveel dagen na de iui zit je nu? Misschien wel innesteling?:D

19. Hannabella

21 aug 2012
    85
    0
    6
    Roosendaal
    Pippeke: ja HAchi daar heb je geen overdosis hormonen voor nodig om emotioneel te worden! Wauw

Mart: ik wacht op m'n nod 27e en 30e ga ik testen als de duivels er niet zijn. Bij jou kan het trouwens gewoon zijn dat je ei wat sloom is heb k vaak gehad dag 17,18,19 kan helemaal geen kwaad!

Kakielakie: heeft het al doorgezet? Ik houd m'n hart vast. Wie weet is het innesteling...

Flora: nog even geduld dan hè.. Voel je al wat geks?

20. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Haha hanna, ik heb de iui pas om 18:00u;) dus nee ik voel nog nix. Hihi.
    Ook nog niets van een eisprong oid gevoeld en nog bergen vruchtbaar slijm:) dus gaat helemaal goed komen strax! Heb er zin in;)

Deel Deze Pagina