Weer ff snel, drukke avond Iui ging goed! Nu wat krampen, maar verder dus alles goed gegaan. Nu op de wachtbank
Rustig aan flora! Nee steph ik hoef dat niet. Ook geen uitgangsechos. Maar wel hcg bepalen op mn nod. Die valt op zaterdag en moet nu ma 3 mrt bloed tappen
@ rozientje.. het zou kunnen idd, maar volgens mij voelt dat als menstruatiekrampen en steken.. wat ik van andere heb begrepen, over een week weten we het @flora.. goed om te horen ! Doe lekker rustig aan @ pippeke.. ik hoef ook geen uitgangsecho.. waarvoor is dat bloedprikken dan precies ?, dit had ook met me nod te maken.. ze wilde weten wanneer ik ongeveer ongi zou worden
Rozientje en flora welkom op de wachtbank! Waren er veel mooie zwemmers? Steph: ik heb de rugpijn alleen savonds. Maar ik heb nu pijn in m'n rechterlies dat uitstraalt naar m'n been. Dat heb ik altijd een paar dagen voor m'n nod. Dus voor mij is het denk ok over. Traan, en weer door. Pippeke: relax dat jij op je nod bloed mag prikken. Zouden ze hier ook moeten doen.
@ hannabella.. ik heb het smorgens soms zo erg dat het hellemaal uitstraalt naar me ribben.. maar dat heb ik gelukkig nog niet, oeh jij savonds ! .. toevallig vandaag ook steken vanuit mijn lies.. heb ik normaal niet, maar is alweer weg. We verschillen 2 dagen kwa nod @ pippeke owhh om te bepalen of je zwanger bent ! ? Wat goed
Nee jullie mogen niet ongi worden! Ja om zeker te weten wel-niet zwanger. Ook al ben ik ongi geworden. Anders mag ik geen gonal spuiten..
Dat willen we ook het allerliefste niet !! Oke vandaar, dat is wel heel goed zeg! Zo heb je ook echt zekerheid. @ hier , ga nu gezellig filmpje pakken met vl lekker hoofd eraf van alles .. tot babbelsee iedereen
hallo allemaal ik heb weer een beetje bij gelezen wat spannend voor de gene die nu op het wachtbankje zitten en minder leuk voor de gene die ongesteld zijn geworden. ik ben begonnen met gonal f 75mm vanaf maandag en heb aankomende maandag een afspraak in het ziekenhuis. pfff ik vind het zo spannen ik wou vragen wat is een bms ik lees het bij iedereen maar weet niet wat heb betekend. even een grapje tussendoor ik zit met me vriend te praten over zaad inleveren en ik zeg ik denk dat me eerste kindje een meisje word zegt meneer heel droog nee want als ze me zaad gaan wassen hallen ze alleen de jongens eruit want die zwemmen sneller. hahahaa daar gelooft hij echt in. nou meiden succes en ik lees ondertussen mee en reageer wel weer eerdaags
Goedemorgen dames ik heb me verslapen zet normaal rond half 8 mijn menopur prik ik ben dus 2 uren te laat mag ik hem nu alsnog zetten help help?
Bel voorde zekerheid eens de arts. Denk niet dat het veel kwaad kan hoor, maar vind ook niets ervan terug in bijsluiter.
zeg meiden even een vraagje of jullie daar al ervaring mee hebben. Ik heb normaal gesproken altijd pijnlijke borsten als me eisprong is geweest en nu dus helemaal niks. Ze voelen ook niet anders als normaal. Maar zou dat door de medicijnen kunnen komen denken jullie?
Hm wolkje ik zou zeggen dat je door medicatie juist gevoelige borsten krijgt. Het kan wel een goed teken zijn! Ik heb n week na de eisprong altijd gevoelige tepels, als voorteken van menstruatie en ja hoor, vanochtend bij opstaan gevoelige tepels
Ja je zou het eigenlijk wel verwachten he... aahhh neeee dat zou echt balen zijn!! @suusdemuus: heb je hem nog gezet? heb je advies gevraagd aan zh? ik zou haast zeggen zsm toch nog zetten? Maar ben niet bekend met menopur, maar voor de meeste medicatie geld die regel wel, zeker als het maar 2 uur verschilt....
@pippeke: ik zit vandaag op CD 18, mijn iui is dus op CD 20. Is niet eens zo heel gek vergeleken met mijn 'normale cyclus'. Toen ik nog clomifeen gebruikte had ik altijd de eisprong tussen CD 18 en 21, dus dit ritme bevalt mij wel. @suusdemuus: raadpleeg idd even je gyn. omdat er altijd word verteld dat je op hetzelfde tijdstip de menopur injectie moet geven zit je 2 uren later in een ander tijdsbestek. Succes! Fijn weekend dames
Ik heb hem maar gelijk gezet heb niet gebeld ofzo vanaf morgen doe ik het gewoon weer o ptijd was gister een dag naar de huishoudbeurs geweest was doodop want normaal ben ik altijd vroeg wakker maar ben de laatste 2 dagen erg moe misschien een bijwerking van de menopur ik weet het niet ...... Maar kan de hele dag wel slapen hihi
Welkom Mellymix ! Ik ben heel erg benieuwd hoe het met de mede bankzitters gaat ? ... Wish, Hannabella,Pippeke ,Maria, wolkje, kakkielakie, Rozientje en natuurlijk flora the day after ? Hoe gaat het dames, hoe voelen jullie je ? en voelen jullie überhaupt iets ? Ik heb gisteravond heel de avond last gehad, me buik was licht opgezet.. en had last van een licht weeïg gevoel, met steekjes.. toen ik thuis kwam van de film heb ik een kruikje op me buik gelegen.. deed geen pijn ofzo maar wel vervelend.. gevoel nu is het over.. behalve als ik teveel doe.. dan kan het licht terug komen. Nog precies 1 week.. aftellen heb er nog steeds geen goed gevoel over.. maar dan kan ik tenminste weer beginnen met de volgende ronden, heb er weer zin in om er met goede moed er voor te gaan!
Vervelend steph! Hopelijk betekend de pijn toch iets goeds. Hier voel ik gister en vandaag niet echt iets in mn buik. Heb best veel energie zelfs. Wel wat last van me rug maar dat zal wel toeval zijn. Nog een weekje......