Voorbereiding hormonen 1e IUI 2014

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Steph88, 11 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rachh

Rachh Lid

9 jan 2014
    32
    0
    0

Jeej wat een goed nieuws!
    Ik ga voor je duimen dat je dit weekend je iui hebt:)

2. Rachh

Rachh Lid

9 jan 2014
    32
    0
    0
    @flora succes donderdag! Ik duim mee..

@melly welkom :) gezellig dat je meekletst.. zo hebben we toch al een aardige groep meiden hier in dit forum haha.. ook jij uiteraard succes..

3. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @melly: welkom! Hopelijk snel zwanger met IUI!

@steph: wouw wat een goed nieuws! Toch nog een kans deze maand :D
    Konden ze de IUI niet al plannen met een ei van 17,5mm?
    Waarschijnlijk morgen pregnyl en zaterdag de IUI :D
    Met een beetje geluk gaan we idd gelijk lopen! Hopelijk is mijn ei ook goed gegroeid, zodat ik morgen pregnyl mag zetten en ook zaterdag IUI!

4. Steph88

Steph88 Niet meer actief

@ Rachh Dankjewel !! hihi..

@ Mellymix Welkom.. Leuk gezellig zo hebben we inderdaad al een leuk groepje dames om mee te kletsen :D

@ Flora.. Ze wachten nog op me Bms.. die is nog net iets te dun.. 4,5 en moet 6 zijn. Volgens mij willen ze vrijdag ( op Valentijnsdag haha ) zien of mijn Bms is meegekomen, en als het goed is dan dit weekend.

Maar nu denk ik.. Hoe zit dat nou met die 2 eitjes.. kunnen ze niet zomaar uit zichzelf gaan springen ??.. :( aangezien ze misschien vrijdag nog meer gegroeid zijn.. dat alles te laat is.. hoe werkt dat ? iemand een idee ?

@ Flora Morgen (waarschijnlijk ) al de eisprong opwekken en zaterdag IUI Spannnenddd !!!! Ben zoo benieuwd :D

5. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Ohja tuurlijk.. Bms van 4,5 is echt nog te weinig ja.. Ik heb ooit ook met clomid een ei van 17.5mm gehad en de volgende dag een posi ovutest. Weet niet of je ovutesten in huis hebt? Dan kun je het checken.
    Maar ik heb ook ooit een ei gehad van 19mm en pas na 3 dagen een posi ovutest.. Dus je kunt er niet zoveel over zeggen.
    De artsen weten vast wel waar ze mee bezig zijn. Misschien dat eitjes niet zo snel springen als het bms nog dun is..

6. Steph88

Steph88 Niet meer actief

Ja dat is ook zo.. de artsen zullen wel weten waar ze mee bezig zijn haha.. opeens maakte ik me daarover zorgen, maar dat moet ik gewoon lekker niet doen. Heb ook geen ovulatietesten in huis.. wacht maar gewoon netjes tot vrijdag af.. en net wat je zegt misschien werkt het wel zo dat als je bms nog dun is dat het dan niet springt.

afwachten meer kunnen we niet doen!

7. Rachh

Rachh Lid

9 jan 2014
    32
    0
    0
    Mijn bms is ook steeds te dun en vlak voor eisprongt heeft ie dan een groeispurt gemaakt haha :p dus denk dat het bij jou ool wel goedkomt.. :)

8. Steph88

Steph88 Niet meer actief

Owh goed om te horen!, ik hoop het dan ook dat er alsnog een groeispurt in zit ;)

Over 6 dagen mag je testen !! Spannend he !!

9. Rachh

Rachh Lid

9 jan 2014
    32
    0
    0

Hihi ik hoop t ook..
    6 dagen idd.. pff dat wachtbankje duurt zo lang.. misschien dat ik vrijdag al ga testen(14e) wie weet brengt het geluk :p

10. Steph88

Steph88 Niet meer actief

@ Rachh.. Jaa gewoon doen wie weet ! .. dan kan je dinsdag alsnog een 2e test doen voor de zekerheid, hoe voel je je verder ? voel je je anders of ? je lichaam kan je soms heel erg in de maling nemen, maar veel vrouwen hebben ook een soort van voorgevoel.

Ik duim voor je meis !! echt ik gun het iedereen zo erg !

11. Wolkje86

Wolkje86 Actief lid

15 mrt 2012
    134
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo iedereen,

Ik zou ook graag mee willen kletsen als dat mag.
    Wij gaan ook voor de eerste keer IUI doen. Morgen slik ik mijn laatste clomid van 50 mg en vrijdag heb ik echo voor FM. Ben echt zo benieuwd!! Wij zijn nu 2 jaar bezig, uit de onderzoeken hebben ze niks kunnen vinden...

Liefs wolkje

12. Steph88

Steph88 Niet meer actief

Welkom Wolkje ! gezellig :D

Spannend he ! .. hoe alles zal gaan verlopen en of je follikels goed zullen gaan groeien.. Ik ben deze ronde ook met Clomid 50 mg begonnen.. zit nu op cd. 19 Tis voor mij een hoop op en neer gereis deze afgelopen 2 weken.. heb om de 2 a 3 dagen een fm.

Vandaag nog.. vrijdag mag ik weer :) Iniedergeval heeeel veel Succes deze maand dat ze maar mogen groeien !!

Heb je trouwens last van bijwerkingen van de Clomid? ik vond het reuze meevallen alleen wat opvliegers maar die zijn nu al een paar dagen weg.

13. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @wolkje: welkom:) jammer dat we elkaar hier moeten treffen, ik was je liever in een zwangerschapstopic tegen gekomen;) hihi
    Succes met clomid! Hopelijk snel een ei! Hoe is je eigen cyclus?

@bms: ohh dan komt dat vast wel goed steph! Mijn bms bouwt meestal al vroeg op in de cyclus. Rond de eisprong zit ik uiteindelijk op 10-12mm:)

@hier: pff ben nu alweer zenuwachtig voor morgen. Haha. Ik heb al wel 100 fm's gehad, maar elke keer blijft het spannend. Het is zo onvoorspelbaar, dat je gewoon niet van te voren weet wat dat stomme ei gaat doen:D
    Hopelijk issie netjes doorgroeid en kunnen we de iui gaan plannen:) maar ik vrees van niet.. Normaal heb ik eigenlijk altijd wel vruchtbaar slijm. En nu dus nog niet, ik ben daarom bang dat mn ei niet zoveel gegroeid is:(

14. Rachh

Rachh Lid

9 jan 2014
    32
    0
    0
    Hey hey dames..

Heb vandaag niet echt veel gereageerd omdat ik mij niet zo lekker voelde.
    Hopelijk voel ik me morgen weer ietsje beter :)..

Voor nu, welterusten allemaal

15. Steph88

Steph88 Niet meer actief

@ Flora.. pfff ik kon er gisternacht gewoon niet van slapen.. ging maar midden in de nacht chocola eten.. wist niet wat ik met mezelf aan moest haha :p.. Je weet idd van ter voren niet wat je kunt verwachten.. ik had aan de linkerkant een ei van 11 mm .. afgelopen zondag ( in totaal 3 ) en die was vandaag als sneeuw voor de zon verdwenen.. en die andere die heel lang stil stonden binnen 2 dagen opeens een groeispurt. maar dat zal je zelf wel beter weten dan mij.. aangezien je al zoveel fm achter de rug hebt.. ;)

Ik hoop het ook echt voor je ! ga echt voor je duimen, probeer nog wel een beetje positief te blijven.. het kan echt zo zijn dat het wel allemaal is gegroeid !! .. wat betreft vruchtbaar slijm heb ik nog geen ervaring mee .. heb het op dit moment ook nog niet ?? is nieuw voor mij na al die jaren !

Hoever ben je nu in je cyclus ?.. Wauw je bms groeit dus altijd echt mooi.. dat heb ik helaas niet.

Ik wens je ontzettend veel succes voor morgen !! en ik heb er alle vertrouwen in dat ze gegroeid moeten zijn ! laat je het morgen meteen even weten ?? :D welterusten alvast ! X

16. Steph88

Steph88 Niet meer actief

@ Rachh Welterusten ! hopelijk voel je je morgen weer wat beterder ! ;)

17. chntl

chntl Bekend lid

5 apr 2011
    540
    0
    0
    Friesland
    Ik wil me ook hier graag in mengen.
    Januari heeft de gyn aangegeven dat wij ook voor iui mogen. Het wachten was alleen op mijn ongi. Tot nu toe nog steeds geen ongi, er word een spelletje gespeeld in mijn lichaam denk ik, hahaha.
    Maandag voor echo geweest, ik was toen inmiddels 15 dagen overtijd met een negatieve test. Gyn dacht te zien dat ik het weekend een eisprong heb gehad. Nu 2 week wachten ongeveer tot ongi gaat komen. Hopelijk is het er dan al en gaan we ook het hele traject in. Hormonen spuiten, puregon 50, en uiteindelijk pregnyl zetten.
    Er is bij ons ook geen reden gevonden waardoor het nog steeds niet raak is...

Succes allemaal! We gaan duimen voor een goed en roze 2014!

18. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @chntl: wat vervelend dat je cyclus nu ineens van slag is! Hopelijk snel ongi, of nog beter gewoon zwanger:D hopelijk is het bij jullie ook snel raak met iui!

@steph: jaa die follikels zijn gekke dingen;) haha. Onder de 14mm kunnen ze ineens weer verdwijnen.
    Daarom ben ik nu ook een beetje bang dat mn ei weer gekke fratsen uitgehaald heeft.. Ook omdat ik nog niet werk aan mn lijf mbt een komende eisprong. Nja meer dan afwachten kunnen we niet doen!
    Ik heb pas om 17:20u de fm en daarna gaan we bij so eten. Dus als ik thuis ben laat ik ff weten hoe het was:)

19. Steph88

Steph88 Niet meer actief

@ Chntl Welkom ! .. ik heb gehoord dat je per jaar 2 vreemde cyclussen mag hebben.. als je van jezelf een eigen cyclus hebt ? ik hoop dat IUI voor jullie een uitkomst biedt !

@ Flora.. ik duim voor je ! verveelend dat je pas zo laat een afspraak hebt.. ik hoop vanavond op goed nieuws !!

20. chntl

chntl Bekend lid

5 apr 2011
    540
    0
    0
    Friesland
    @ steph88: Ik heb ooit 1 vreemde gehad in 2011. Toen heb ik de maand mei overgeslagen. Ik ben altijd precies 1x in de maand ongi. 26 december voor het laatst, zou 25 januari weer moeten, maar toen is het dus uitgebleven. Ik ben benieuwd hoe snel het nu komt.
    Volgens mij heb ik wel mijn eisprong gevoeld toen de gyn vertelde dat deze net het weekend waarschijnlijk geweest is. Had het weekend behoorlijke steken in mijn onderbuik, verder heb ik helemaal niks meer gevoeld. We zijn nu aan het aftellen tot de 2 weken voorbij zijn, hahaha... Je moet toch wat soms.......

Deel Deze Pagina