@ flora haha dat is ook toevallig dan !!.. laten we hopen dat het echt zo is dat je eitjes aan het groeien zijn. De prikjes en gerommel herken ik ook.. vruchtbaar slijm, is bij mij niet echt duidelijk te merken.. jammer genoeg. Wel erg fijn als je daar inzicht in hebt ! overmorgen is het zover !! Dan mag je weer Owhh toch 2 weken haha okee dat duurt nog eff
Ja heb er nu weer wat meer vertouwen in, nu me lijf vertelt dat er iets gebeurt. Niet dat het alles wil zeggen, maar vooralsnog klopte het altijd. Als er maandag iets van 15-16mm zit ben ik tevreden dan kan de iui gepland worden!
Precies ! .. dan kan het niet lang meer duren voor jij je iui krijgt, als het maandag rond de 16mm is, denk ik had je woensdag miss je iui kunt hebben, zou mooi zijn he !! Laten we het echt hopen
Sorry voor de wat latere reactie. Hormonen gaan ze spuiten zodat het niet wachten is tot mijn eigen cyclus zo ver is, maar dat de gyn er zelf wat meer de hand in heeft zeg maar...
Oh oke vandaar.. ja dat is idd logische , vervelend dat je ondanks je eigen cyclus dan toch hormonen moet gaan spuiten he! ik moet de volgende ronde ook hormonen gaan spuiten, zie er echt tegenop. mrja tis niet anders.. alles voor een klein wondertje ! Succes meis !
Ik heb dit keer geen pregnyl gebruikt dus zie mezelf alweer veer te vroeg testen. Officieel mag ik volgend weekend testen.
Gelukkig is je eerste iui mee gevallen. Wel dun bms hebben ze nog gemeten na de iui? Succes op het wacht bankje. Andere dames hopelijk aankomende week jullie iui
@ wish spannend ! Ben heel erg benieuwd, volgende week duurt nog wel even.. hoop dat de week een beetje snel voor je mag gaan en natuurlijk hopen op goed nieuws ! Dat jij de eerste mag zijn bij wie het raak is we zitten nu samen op het wachtbankje Dankje wish.. nee ze hebben het niet meer gemeten.. wilde er eerst om vragen, maar toen dacht ik stel je voor dat het nog dunner is. Dan is het helemaal een teleurstelling, wilde het niet meer weten.. zie dit toch als een oefenronde en hopelijk wordt volgende maand voor het echie
Hallo dames, @ sweetharty: Ow wat balen voor je, toch ook naar de IUI dan hoop echt dat het zo gaat lukken! @steph: Fijn dat het goed is gegaan, super spannen, en met je BMS... de wonderen zijn de wereld nog niet uit he... al zou je dat wel gaan denken als het maar niet wilt lukken. Zo dat gaan echt 2 lange weken worden!!! @ Flora: dat is goed nieuws van je slijm. Toevallig merkte ik het vandaag ook en het viel mij op dat ik eigenlijk zeker al een dik jaar geen rekbaar slijm meer heb gehad en vandaag opeens weer wel!! Dus denk dat de clomid toch positief is voor mijn vruchtbaarheid!? Heb alleen ook sinds gister hoofdpijn zal ook bijwerking zijn maar ja dat nemen we maar voor lief. Op naar goed nieuws morgen meiden! dan kunnen we gezellig met steph en wish mee op het wachtbankje.
@ wolkje Morgen is een spannende dag voor je ! en voor de 2 andere dames.. goed om te horen dat je ook rekbaar slijm hebt.. dat is heel goed nieuws ! Ik moet zeggen.. dat ik daar bij mezelf niet hellemaal zeker van ben.. ik geloof dat ik gister wat rekbaar slijm had.. maar vandaag iniedergeval niet ! heb er extra opgelet.. is denk ik niet zown goed teken. Ik denk er gelukkig nauwelijks over na of het misschien zo zou kunnen zijn .. ik heb heel veel momenten waarop ik denk '' owhjaa dat is waar ook had gister een iui '' en daarna denk ik meteen neejo wordt hellemaal niks deze maand. Ik vindt het wel even lekker.. om 2 weken niet naar het ziekenhuis te hoeven .. heerlijk ! alleen vrijdag nog bloedprikken voor mijn progesteron. ik zie het even als een kleine onderbrekking, en ga vol voor het hormonen spuiten hahah op naar wel dik bms
@steph: na je eisprong is het slijm vaak ook snel weer weg. En nu met IUI doet het slijm er sowieso niet meer toe. De zaadjes zitten dan al diep in de baarmoeder, dus het slijm is niet meer nodig. Hoeveel zaadjes hadden ze eigenlijk bij je ingebracht? Sorry als je het al gezegd had dan weet ik het niet meer. @wolkje: goed teken dat je ook weer slijm krijgt hopelijk is je eitje goed gegroeid. Hoofdpijn had ik ook heel erg met clomid. Het is idd een bijwerking.
@ Flora Owhh oke.. vandaar dat ik het vandaag sowieso niet meer heb.. hihi.. nee had het volgens mij nog niet gezegd .. maar het waren er 5,5 miljoen.. en de avond ervoor nog geklust
Hee allemaal, Kan ik meeschrijven? Ik heb morgen m'n eerste iui behandeling na 5 rondes clomid (alle doseringen) en 1 ronde puregon. Ik heb elke keer een eisprong gehad maar geen resultaat nog. Ik heb pcos. Weet ik sinds mei 2013 en ben van de pil sinds aug 2012. Mijn man heeft goed zaad dus dat is heel fijn! Vraagje, ik zie elke keer als ik lees over iui dat er zoveel miljoen goeie zwemmers zijn om in te spuiten, maar wat is een goed aantal? Zo hoog mogelijk? Groetjes!
@ Maria Welkom ! Gezellig Spannend dat je morgen je eerste IUI hebt !.. dan zitten er straks al 3 op het wachtbankje van deze topic ik heb gister mijn eerste IUI gehad, viel erg mee ! Verveelend om te horen.. dat het helaas die 5 rondes niet is gelukt.. misschien is dit dus het laatste zetje en hopelijk is het snel raak .. Voor IUI moet je net boven een miljoen zwemmers uitkomen om in aanmerking te komen.. aangezien je man goede zwemmers heeft, is dit in jullie voordeel dus idd zoveel mogelijk aantallen. bij goed en sterk zaad wordt er gesproken over rond de 16 miljoen zwemmers. dat is het gemiddelde werd mij verteld. Ik wens je heeel erg veel succes morgen !!! ..
@ sweetharty.. nieuwe ronde nieuwe kansen.. heb je zelf je injectie gezet ?.. ik zit er nu al tegenop om over 2 / 3 weken te moeten gaan spuiten, ik hoop dat het niet zo pijnlijk is als de pregnyl.
Thans Steph! Bedoel je na bewerking nog 16 miljoen? Mijn man had met de controle 183 miljoen dus heel veel geloof ik. Ga je hormonen spuiten? Ik spuit sinds januari en het valt echt mee. Ik spuit ook pregnyl en die is pijnlijk. Naald is ook groter en t spul brandt een beetje. Puregon (hormoon wat ik spuit) totaal niet.
Hallo Allemaal, Ik wil graag meekletsen in dit iui topic. Ik start komende woensdag met het spuiten van menopur voor onze eerste iui behandeling omdat mijn partner zeer verminderd vruchtbaar is. Vorige week maandag hebben wij een prikinstructie gehad wat heb ik gehuild toen ik die prik moest zetten en ik voelde er uiteindelijk niks van het waren de zenuwen. Al een jaar zitten wij in de medische malle molen zoals dat zo mooi heet. Ik hoop voor iedereen hier dat dit een stap is naar een mooi wondertje en we elkaar misschien tot steun kunnen zijn. Liefs Suus