weer proberen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door , 18 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Ik ben een tijd niet meer op deze site geweest,nadat ik een miskraam kreeg...ik kon het gewoon niet meer aan,.
    Maar mijn vriend en ik willen dolgraag een kindje en hopen dan ook dat we nu wel eens gelukhebben,.,.
    Het is even afwachten ;) maar zal nu wel vaker weer actief zijn op deze site,.,.
    En voor de rest van de vrouwen die ook zwanger willen worden heel veel suc6!
    En voor degene die zwanger zijn,.,. geniet er lekker van ;)

liefs Angel

2. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Dan wens ik jullie alle succes en geluk, dat het maar snel mag lukken en je een mooie zwangerschap en beeb tegemoet kunt gaan :D

Welcome back!

3. Lampie

Lampie Bekend lid

30 sep 2007
    847
    4
    18
    Noord-Brabant
    Hai Angel,

Hopelijk mag je snel weer zwanger zijn en mag het natuurlijk goed gaan :) Heel veel succes en plezier.

4. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Hier sluit ik me bij aan!
    Veel geluk toegewenst!

5. Niet meer actief

dank jullie wel! lief gezegt,. we hopen dat het deze keer ook goed zal gaan,.

;) liefs Angel

6. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Ik hoop het ook voor je!
    Maar weet dat je niet de enige bent in dit schuitje (zie mijn banner :cry: ).
    We komen er wel!
    Nogmaals veel succes meid!

7. Mystic Sun

Mystic Sun Bekend lid

3 dec 2007
    884
    0
    0
    Wij gaan vanaf volgende maand het ook weer proberen, nu eerst wachten op mijn eigen ongi na de MK (curretage).
    Ik wens jullie heel veel succes ;)

8. Niet meer actief

Jij ook waanzinnig veel succes! En hoop het ook voor je,.maar dat zal ook zeker wel goedkomen ;) we wachten gewoon af alhoewel dat ook wel lastig is haha,.

Liefs Angelique

9. Niet meer actief

Heel veel succes Mystic!,.,.
    Nieuwe ronde, nieuwe kansen ;)
    Ik was vrij snel na mijn MK ongesteld geworden en eisprong gehad die ik kan voelen,.,.hoop dus voor jullie dat het geluk nu ook eens bij jullie langskomt,.

liefs Angel

Deel Deze Pagina