klossen!! leveren ze er een tramoline bij?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Amfy, 20 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amfy

Amfy Niet meer actief

in eerste insantie wilde we were geen klossen halen maar een extra matras maar omdat ik vandaag van de gyn het verzoek heb gekregen niet tevaak een opwaardse beweging moet maken stelde hij toch voor klossen te gaan gebruiken zodat ik mezelf uit bed kan laten glijden.maar tering! ik kom gewoon weg niet in bed zo hoog al dat dat ding is.
    krijg je er normaal een trampoline bij ofzo?

iemand een tip een opstapje durf ik niet omdat dan ik door mijn heupen ga tijdens het "opstappen"

2. Sweetangel28

Sweetangel28 Fanatiek lid

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    hahaha ik moest wel lachen toen ik je titel zag :p Hier hetzelfde probleem mijn bed komt echt veel te hoog met die klossen zou op bijna 95 cm komen dat gaan we dus niet doen. Nu gaat mijn vader zelf klossen voor mij maken zodat het bed toch iets verhoogt is :) Hij gaat dit doen met houten klossen van 10 cm hoog staat het bed toch iets hoger en ik hoef niet in bed te klimmen ;) Misschien ook een tip voor jou ? Veel succes in ieder geval

3. RianneF

RianneF Bekend lid

31 okt 2008
    712
    0
    0
    Ik heb een normale lengte (1.80) maar vind die hoogte ook nogal wat! Mijn vader heeft 2 jaar terug klossen voor ons gemaakt, misschien mag je wat smokkelen en kun je ze ook laten maken?
    Wij hebben nu een ander bed, dus het is iets lager als 2 jr geleden maar toch is het nog hoog. Wist ook precies wat je bedoelde met je topic titel!

4. Amfy

Amfy Niet meer actief

nou ik ben 38 weken dus zelf maken heeft weinig zin denk ik;)

5. brenda1987

brenda1987 Fanatiek lid

27 nov 2009
    3.337
    0
    0
    huis mama
    Moerkapelle
    hoe hoog zijn klossen eigenlijk?
    Mijn bed is nu 60 cm hoog dus de klossen moeten 20 cm zijn hoger idd niet want anders kan ik het bed niet inkomen:p
    Maar misschien kan ik idd mijn man iets laten maken van 20 cm.
    Moet wel lachen om je titel en teks haha zie het helemaal voor me:)

6. Sweetangel28

Sweetangel28 Fanatiek lid

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Die klossen van de thuiszorg zijn bijna 30 cm hoog ;)

7. janneke000

janneke000 Fanatiek lid

29 dec 2010
    1.049
    3
    36
    Ik heb nu een krukje nodig... Anders moet ik eruit springen! En erin klimmen gaat nog net :p

8. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Bij mijn thuiszorgwinkel hadden ze 3 verschillende maten en zelfs aparte voor Auping boxspring bedden.. Wij hebben de klossen van 14 cm genomen en ons bed is nu 69 cm hoog. Moet officieel 70cm zijn. Ik lees ook vaak 80 cm maar bij ons staat duidelijk 70cm. En ik moet zeggen dat het ook een hele klus is om daar in te klimmen hoor! Er uit wil wel maar er in..

9. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Wij hadden nog wat houten balken liggen en hiervan heeft mijn partner een verhoging gemaakt die onder de poten past. Zo staat het bed op precies de goede hoogte.

10. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

whahahahaha, geweldig, ik zie dit helemaal voor me. Poooink, poooink, van ondereeeeen. Manlief wakker!

Geweldig.

Wij hebben na de eerste ervaring (ik midget 1.65), deze keer maar zelf klossen gemaakt. Of nou ja, mijn man. Het bed staat nu precies 70 cm hoog dus dat gaat net.

11. brenda1987

brenda1987 Fanatiek lid

27 nov 2009
    3.337
    0
    0
    huis mama
    Moerkapelle
    bij ons moet het bed 80 cm hoog zijn;)
    waarom hebben ze niet gewoon een standaard regel?
    Lijkt me wel hoog nog 20 cm erbij pff

12. Tetje0885

Tetje0885 Actief lid

17 apr 2009
    490
    0
    16
    Ken je niet iemand die wat houten klossen (op maat) kan maken? Een kennis van ons heeft voor ons bed ook klossen op maat gemaakt, gewoon van houten blokken. Die van de thuiszorg passen er bij ons namelijk niet onder, vanwege dubbele pootjes.

13. Frutsel

Frutsel Actief lid

17 feb 2011
    268
    0
    0
    Ben benieuwd hoe dat gaat met ons bed... Volgens mij kunnen die dingen daar überhaupt niet onder.... Er zijn geen poten maar een opstaande plank rondom... Als je begrijpt wat ik bedoel.... Geen idee hoe dat moet...

14. Hermiek

Hermiek Bekend lid

16 mrt 2011
    515
    0
    0
    SPH'er in een psychiatrisch ziekenhuis
    Overijssel
    Hahaaaa, ik moest gewoon erg lachen om je tekst.. Ik las het zo letterlijk dat ik het ook voor me zag :)

15. Amfy

Amfy Niet meer actief

hier is de eis 90 cm en met mijn 1,67. mis ik dus echt gewoon de lengte. zelfs vriendlief vond het bed wel erg hoog zo.

ik heb trouwens ook een lastig bed ik heb gewoon 10 klossen gehuurd

16. bloempie 1983

bloempie 1983 Bekend lid

24 aug 2010
    741
    0
    0
    overijssel
    Zo'n bed hebben wij ook. wij hebben daarom ook geen klossen gebruikt maar bierkratjes. 6 stuks hebben we gebruikt. Bed is nu rond de 80 cm hoog, en erin klimmen vindt ik ook niet erg prettig. Het eruit glijden dan juist weer wel ;).

17. bloempie 1983

bloempie 1983 Bekend lid

24 aug 2010
    741
    0
    0
    overijssel
    wel ideaal met het opmaken van je bed haha

18. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    Ik had bij de eerste zw ook braaf klossen gezet, moest echt met een trapje het bed in, wat niet prettig was toen ik nog zwanger was (bekkenklachten) maar helemaaaal een drama toe ik thuis kwam na mn keizersnee.
    Van de kraamhulp moest ik ze eronderuit halen.
    De 2e zw heb ik ze er niet eens meer onder gezet, ben ik dit keer ook niet van plan, als ze me willen onderzoeken en dat weigeren als het bed die laatste 10 cm niet omhoog staat, leg ik er wel het matras van mn zoon onder.

19. Wokkel

Wokkel Bekend lid

18 aug 2009
    659
    1
    0
    Ik heb destijds een los matras op m'n eigen matras gelegd, pas toen de bevalling startte hoor.. Maar je kunt hem er nu natuurlijk ook al los op leggen, is je bed ook zo'n 15 cm hoger!

Deel Deze Pagina