hoi dames ik ben 35 weken zwanger (hoef gelukkig dus niet meer zo heel lang hihi) het word wel aardig zwaar nu.. maar wat ik eigenlijk even delen wou.. ik voel me zo ontzettend eenzaam! ik weet niet of het ook een rol speelt dat mijn vriend elke dag en avond werken is hij komt alleen thuis om te eten en dan komt hij straks rond een uur of 9 thuis kijken we nog even samen tv in bed en dan gaat hij slapen ( wat wel normaal is natuurlijk als je kijkt wat een dagen hij maakt) maar ik voel me hier best ongelukkig bij (heb eerder al welleens zon topic geplaatst) maar ik vroeg me dus af zijn er tog meer meiden die dit eenzaame gevoel herkennen en komt het toch een beetje door de zwangerschap? het lijkt wel hoe verder ik in de zwangerschap kom hoe erger het eenzaame gevoel word.. voel me er soms zwaar triest door alvast bedankt voor reacties
Hey meis, Balen joh! Heb jij dit ook al aan je vriend verteld en is er geen mogelijkheid dat hij tijdelijk wat minder gaat werken. Ik zou mij ook heel eenzaam voelen. Mijn man werkte eerst ook veel in de avonduren en dat vond ik ook echt niet leuk en verveelde mij ook in de avond. Nu heeft hij een nieuwe baan en dat is een wereld van verschil. Het gevoel kan natuurlijk ook versterkt worden doordat je zwanger bent en je hormonen er een rol bij spelen. Maar het lijkt mij ook gewoon menselijk. Je denkt toch ook vooruit en wilt toch ook samen zijn als je kindje net geboren is! Ik hoop dat je je wat minder eenzaam zult voelen en dat je het met hem kan bespreken!
Nou eenzaam is een groot woord. Mijn vriend werkt in wisseldiensten en is soms dus ook pas 's nachts thuis. Ik lig dan al te slapen, omdat ik tegenwoordig een stuk sneller moe ben. Ik mis het dan heel erg dat we niet gezellig samen zijn geweest, waar ik nu helemaal veel behoefte aan heb. Daar komt bij dat ik normaal ook in wisseldiensten werkte en dus ook erg moet wennen aan elke avond thuis zijn nu ik dagdiensten werk. Voordeel is wel dat ik veel met vriendinnen op stap kan 's avonds haha.