Sinds deze week doet mijn i-phone 6 heel raar m.b.t. internet. Hopelijk kan één van jullie of een partner met verstand mij helpen. Enkele voorbeelden: - Op enkele sites kan ik automatisch inloggen door gebruikersnaam en wachtwoord te kiezen die ik heb laten opslaan. Als ik nu op zo een site wil inloggen dan druk ik zoals altijd op de opgeslagen gegevens maar er gebeurt niks. Als ik dan zelf de gegevens invul druk ik op inloggen maar dan gebeurt er niks. Inloggen kan dus niet. - Ik zoek, i.v.m. een wens om te verhuizen, altijd op funda. Nu zie ik de zoekresultaten maar als ik op een huis klik krijg ik een blanco pagina. En als klap op de vuurpijl bericht dat ze denken dat ik een robot ben want ik bezoek de pagina te vaak en dan moet ik uit plaatjes kiezen waarop een auto staat en dan nog een handeling doen die niet eens lukt! - Ik wilde dit topic op mijn tel openen. Inloggen lukte maar toen ik op nieuw onderwerp starten drukte gebeurde er niets. Ik heb de update vandaag gedaan omdat ik dacht dat het daar misschien aan lag. Maar bovenstaande problemen blijven. Ik heb bij safari naar de instellingen gekeken en zie niks geks. Nu ben ik bang voor een virus of iets anders maar weet niet wat te doen. Komt het iemand bekend voor? En meer nog, wat kan ik er tegen doen?
Het komt me niet bekend voor, maar misschien helpt het om je telefoon te resetten? Homebutton en knopje aan de zijkant om je telefoon uit te doen beide (tegelijk) lang ingedrukt houden tot je telefoon uit gaat en er een appeltje op het scherm komt. Kun je safari verwijderen en opnieuw downloaden? Dat weet ik eigenlijk niet maar wie weet helpt dat? Lijkt me wel bloedirritant zeg!
Hoi, Bedankt voor je reactie. Ik heb je eerste tip uitgevoerd, helaas brengt dat geen verandering. Safari verwijderen heb ik geprobeerd maar er komt geen kruisje, dus deze kan ik niet verwijderen.
Ik zou een reservekopie maken in iCloud of iTunes. Telefoon opnieuw instellen (wis alle inhoud en instellingen) en daarna de reservekopie terugzetten.
Nou dames, bedankt allemaal voor het meedenken. Gister ben ik er uiteindelijk achtergekomen met heel veel geluk dat javascript uitgeschakeld stond. Dat ingeschakeld en alles werkt weer naar wens.