Haai dames, Ik heb al sinds gister avond weeën!! Kan er gewoon niet van slapen... Hoop zo dat t nu echt begonnen is,,, ze komen nog niet heel snel op elkaar, zo rond de 8/10 minuten maar doen al aardig pijn, vooral als ik op mn zij in bed lig, vandaar dat ik maar weer naar beneden ben gegaan. Mn mannetje ligt lekker te snurken, wordt er gewoon chagrijnig van! Ben wel heel moe, dus dan maar zittend dutten voor zover dat lukt... Nog meer dames in de weeën? Het was wel volle maan vannacht! Liefsss
Hee meid, Hoop voor je dat t inderdaad begonnen is!! en dat je snel je babytje in je handen kan houden!! Zet hem op!!
Bedankt dames... alleen een uur geleden zijn de weeën ineens gestopt :x Snap dr helemaal niks van.... Ze deden al echt pijn, moest ze gewoon wegzuchten. Onze beeb was nog niet ingedaald misschien waren het indalingsweeën? Ik weet t echt niet meer, baal als een stekker!!
Hoi Eleonora, ik heb bij mijn eerste ruim een week dit soort weeën gehad. Waren een soort oefenweeën die helaas echt zeer deden. Na een week begon de bevalling pas echt. Hoop voor jou dat het bij jou sneller gaat! Groetjes Mamadaisy
Kunnen wel indalingsweeën zijn, maar als ze zo lang en zo regelmatig komen vraag ik het me af hoor. Heb je contact gehad met je vk. Dit soort weeën kunnen wel het een en ander in gang zetten hoor. Ik hoop voor je dat je toch nog vlot gaat bevallen. Zet em op!
Hee meid, Wat jammer, ik heb het eergisteren en gisteren ook gehad denk dat t voorweeen zijn geweest maar had vrijdag al wel 2 cm ontsluiting bij de controle. Hopen dat t doorzet!! sterkte!
oh dames wat spannend voor jullie! hoop dat jullie, degene die dat willen, snel en vooral voorspoedig bevallen! succes!
Jeej ik ben bevallen!! Van zaterdagavond tot zondagmiddag dus in de weeën gezeten, maar waarschijnlijk waren dat voorweeën of indalingsweeën want zondagmiddag stopte de weeën ineens. Ik was al helemaal teleurgesteld, maar gelukkig begon het aan het einde van de middag weer te rommelen en savonds is het echt door gezet. Rond een uurtje of 10 werd het heftiger en kwamen ze om de 10 minuten, om 1uur snachts ineens al om de 3 minuten en toen kwam de vk meteen en had ik al 7cm ontsluiting!!! Na wat zware laatste uurtjes is dan eindelijk onze Kenza-Anjes om 3.41uur geboren!! Alles gaat goed met dr en wij zijn een 2e wonder rijker!! Bedankt voor jullie medeleven en voor de genen die nog moeten, succes met de laatste loodjes!! En ik wens jullie een voorspoedige bevalling!! Liefs Eleonora
hey, Nou dat het niet lang meer kan duren is zeker. Zo begon mijn eerste het bij mij ook alleen zette het uiteindelijk wel door. Misschien inderdaad indalingsweeen die overgaan in echte weeen. Ik hoop voor je dat het doorzet. Heel veel succes! liefs Sandra