Gisterenmiddag gestript, 2 cm ontsluiting, aai over de bol gegeven.... Maar ons babietje is koppig. Nu bijna 24 uur later geen enkele reactie. Had t zooooo gehoopt Ik weet dat t niet hoeft te helpen enzo, was al blij dat er iets geprobeerd werd.......maar toch, ergens de hoop dat ik nu met de beeb in m'n armen kon liggen
Je hebt nog 2 weken he, in principe. Of is het wenselijk dat je eerder bevalt? Wat ook helpt is vrijen in sperma zitten bepaalde stoffen die de bmm doen verweken, geloof ik. Niet voor niets wordt gezegd: "hugs before drugs"
Wenselijk wel ja, anders zou er in eerste instantie niet gestript zijn Bmm was verweekt, plus 2 cm ontsluiting. Moet gewoon geduld hebben weet het maar misschien dat mensen ervaringen met strippen hebben waarbij na 24 uur toch de bevalling startte ( blijf hopen )
Vanaf 40-41 weken schijnt het vaak ook pad te "werken" + dat bij 1/8 van de vrouwen de bevalling doorzet volgens mijn gyn. Bij mij heeft strippen ook nooit geholpen,bij mijn dochter niet en zelfs vorige week niet nadat ik al 2cm ontsluiting had Succes met de laatste loodjes.
Haha ik vind dat ik eerst aan de beurt ben!! Vanmiddag gaan ze weer een poging doen tot strippen. Anders zondag inleiden. Ik hoop echt dat het spontaan gaat beginnen. Sterkte met afwachten ik hoop dat je kleintje er snel is!!!
Ja goede vraag, ene dag is beter dan de andere. Ben wel blij dat we nu een uiterste datum hebben! Voel me verder heel goed geen klachten ofzo dus dat heeft er denk ook wel mee te maken. Bij jou alles goed BabyAngel ?
Mijn verloskundige zei dat er binnen 24 uur iets op gang moet komen, anders heeft het strippen niet geholpen. Natuurlijk kan er ook na 30 uur iets op gang komen nog, maar dat is dan niet meer van het strippen. Ik ben zelf 4x gestript vanaf 39,5 wk. Maar geen succes.
hier is dl ook 10 dagen te laat gekomen. Uiteindelijk wel ingeleid maar hier doen ze dat echt niet voor de 40-41 weken. Strippen heeft de vk meerdere malen geprobeerd maar dit helpt toch vaker niet dan wel zei ze. Denk dat je gewoon nog even geduld moet hebben
Idd geluk dat ze al wilen strippen. Hier word ip niet eerder gestript dan 40+4 a 5 eenvoudigweg omdat het vaak niets in gang zet behalve veel onprettig gerommel wat nergens toe lijdt. Bij mn eerste ben ik gestript met exact 41 weken na een half uur zat ik in de weeen.
Hmm geen positieve verhalen.....hier nog steeds rustig. Maar jullie hebben gelijk, wel fijn dat ze iets wilde proberen. Ik ga mijn geduld zoeken