Hoi, Wie heeft er na een inseminatie weleens een voorbloeding gehad?voor de menstruatie dus. Mijn behandelend arts denkt namelijk dat dat na mijn eerste IUI behandeling,nu 3 weken geleden,het geval is geweest. Dit is vreemd want ik ben altijd regelmatig ongesteld en heb nooit eerder een voorbloeding gehad.En echt een bloeding is het niet geweest,meest heel weinig bruinverlies.Maar daarna zette mijn werkelijke menstruatie pas door.Deze was korter dan normaal. Ik begrijp er niets van,zou dit nu komen door de inseminatie? Groeten kyna
Hoi Kyna, Ik heb dat ook vaak gehad. Ik ben er niet blij mee want samen met dat voorbloeden (pre menstrueel bloeden noemen de artsen dat bij mij) heb ik ook menstruatiekrampen. Ik heb dus echt het gevoel (omdat dit altijd vanaf het moment waarop de innesteling zou moeten zijn is) dat het nooit een echte kans is als mijn baarmoeder zich zo snel alweer voorbereid op ongesteld worden. Het kan in jouw geval ook oud bloed zijn van de inseminatie. Soms raken ze iets of springt er een adertje en dat bloed moet er dan natuurlijk ook ooit. Overigens zeggen mijn artsen dat zowel het voorbloeden als de krampen geen kwaad kunnen, of ja; dat er geen studies zijn die bewijzen dat het kwaad kan. Er zijn echter ook geen studies die bewijzen dat het geen kwaad kan en ik voor mij blijft het dan ook tegenstrijdig voelen...