Voordat ik dood ga, wil ik...... (Dromen)

Discussie in 'De lounge' gestart door Roland, 9 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

    ik wil met mijn man samen naar Burj al Arab (het 7 sterren hotel) in Dubai

    maar dat blijft geen droom hopelijk!
     
  2. Niet meer actief

    ja.......... ik ben oppervlakkig en materialistisch ingesteld ik weet het
     
  3. wendyp

    wendyp Niet meer actief

    Ik zou voordat ik dood ga, graag proffesioneel motorcoureur zijn... Maar ja... dat is inderdaad maar een droom! Het begint al dat ik te zwaar ben! (voor motorcoureur)
     
  4. Minyaweth

    Minyaweth VIP lid

    20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    :( Uhm.....? Hoezo?

    Ik wil heel graag een eigen peuterspeelzaaltje beginnen :)
     
  5. debora21

    debora21 VIP lid

    4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Ik wil graag een eigen naaiateliertje. Niet voor verstelwerk, maar voor theaterkostuums of zo. Enne voor vriendje wil ik graag dat ie een mooie opdracht krijgt om een kinderboek te illustreren...
    En voor mijn beebje een lang gelukkig leven waarin hij/zij zijn/haar dromen laat uitkomen!

    Wil niet veel he ;)
     
  6. darcy

    darcy VIP lid

    1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Ik wil dat zelfgebouwde dierenasiel in Schotland... die gezellige bejaarde moeke zijn met de kipfilet-armen, die kinderen en kleinkinderen onthaalt op een enorme pastamaaltijd en rode wijn, aan lange tafels... die blijft roepen: "ik ga schreeuwend mijn graf in, mij te leuk hier!"

    De grootste droom is het nalaten van DE erfenis: een heleboel mensen die van me hebben gehouden, met me hebben gelachen en hebben geleefd.
     
  7. Majel24

    Majel24 Fanatiek lid

    21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Dat vind ik echt een hele goeie en ben het hier helemaal mee eens.

    Verder zou ik graag een kinderboeken winkel hebben. Met zo'n hele grote knuffelbeer in de hoek en 1 keer in de week een voorleesmiddag met zo'n grote rode fluwelen stoel en allemaal kindjes om me heen die vol aandacht luisteren.
     
  8. brussie

    brussie Fanatiek lid

    22 nov 2006
    1.927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    Pijnloos leven lijkt mij wel wat!

    Maar toch belangrijker: dat mijn kinderen gelukkig zijn/worden en bereiken wat zij willen bereiken. Dat zijn normen en waarden leren en anderen respecteren (en dat ook zij gerespecteerd zullen worden)!
     
  9. Stienke

    Stienke Fanatiek lid

    15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    pfff daar denk ik nu nog niet overna hoor, ben pas 31 er is hier nog zo veel te doen!
     
  10. Niet meer actief

    Nee, heb ook niks op mijn lijstje staan...
    Ik hoop op een gelukkig gezin met een paar kindjes. (hoop minimaal 3)

    Verder gezondheid..
     
  11. Kalush

    Kalush Fanatiek lid

    7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Tja, ik zou graag mijn eigen tijd in willen delen. Niet DIT moeten en DAT moeten om een paar rotcenten te verdienen.
    Ik wil geen zorgen hebben van oeh red ik dit of dat wel.
    Nee wil gewoon leven zoals ik het wil. Genieten van mijn man en kinderen, heen gaan waar ik heen wil, zonder me af te vragen hoe lang ik kan gaan en of ik vrij kan krijgen.

    Vrijheid, geestelijke vrijheid wil ik..
     
  12. Kaatje85

    Kaatje85 VIP lid

    14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik heb weinig eisen. De enige twee dromen die ik heb zijn moeder worden en trouwen.. Verder hoop ik natuurlijk nog een keer oma te worden voor ik dood ga
     
  13. Milla

    Milla Niet meer actief

    pff goeie vraag...

    Ehm 3 kinderen tot zelfstandige stabiele volwassenen opvoeden, een boek schrijven, samen met mijn man een reis maken van minimaal 2 maanden, een hbo studie afronden en een leuke baan vinden en een eigen huis ontwerpen en bouwen!
     
  14. debora21

    debora21 VIP lid

    4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Oooeeh ja, dat staat ook nog op mijn lijstje van waarschijnlijk niet waar te maken dromen: eigen huis bouwen! pfff kan er niet eens een kopen! laat staan bouwen!
     
  15. mvamberenkeenan

    mvamberenkeenan Fanatiek lid

    29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Dat mijn eigen webwinkel met baby- en kinderkleding zo een succes wordt dat ik kan stoppen met mijn huidige baan en hier mijn dagelijks werk van kan maken !
     
  16. tanja8

    tanja8 Niet meer actief

    Voor dat ik dood ga wil ik dat iedereen in mijn omgeving van Jezus heeft gehoord.
     
  17. Annalise74

    Annalise74 Fanatiek lid

    6 mei 2006
    2.258
    2
    38
    West Nederland
    .... heel graag mamma worden en onze kindjes volwassen zien worden!

    Mocht ik nooit mamma worden.... tsja, dan maar een grote reis en een groot huis!
     
  18. poohbear226

    poohbear226 VIP lid

    12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    mn boek afschrijven waar ik ooit aan begonnen ben over mn depressie en agorafobie (straatvrees).
    En! naar Tibet!
    ( klinkt wel tegenovergesteld, maar die straatvrees ben ik al 8 jaar kwijt)
     

Deel Deze Pagina