Hallo allemaal, Het is weer zover ongesteldheid blijft uit maar ondanks zijn mijn testen allemaal negatief. Toch blijf ik stiekem hopen op een zwangerschap want heb een cyclus van 36 dagen en ben wel soms misselijk, en heb buikpijn maar toch wordt ik niet ongesteld. Wanneer kan hij nou positief worden of zal het toch uitlopen op niets. Zaterdag weer testen en gewoon afwachten, maar dit is wel erg moeilijk. Iemand de zelfde ervaring! Liefs Nicole
Ik was 3 maanden terug 4 dagen over tijd terwijl ik altijd een regelmatige cyclus heb, aantal testen gedaan en steeds negatief. Uiteindelijk werd ik ongesteld na 5 dagen. Toen 2 maanden terug ineens weer 3 dagen overtijd en een negatieve test. Toen heb ik 4 dagen gewacht en dus pas nadat ik 7 dagen overtijd was weer getest en toen was ie positief. Je lichaam kan je erg voor de gek houden en ook doordat je er zo mee bezig bent kan het zijn dat je ongesteldheid daardoor toch een soort van wordt uitgeschakeld.. Heel veel succes! Liefs
Dank je voor je bericht ik doe zaterdag nog een test en misschien geeft deze meer duidelijkheid. Het maakt toch ook niet uit wat voor test je doet zwanger is toch zwanger? Liefs Nicole
normaal is zwanger is zwanger.. maar niet alle testen zijn even duidelijk zo zijn de testen van romed zo.. dat de teststreep net zo duidelijk of duidelijker moet zijn dan controlestreep.. een licht streepje telt hier dus niet. zou je dus aanraden met kruidvat 2 voor 5 te testen. succes
ik zit met t zelfde probleem.. ben nu 7 dagen overtijd.. vanmorgen een test gedaan maar geen streepje te zien..normaal heb ik een cyclus tussen 28 en 31.. met 1x een uitschieter ertussen van 34.. zit nu op dag 37... maar een nega test vanmorgen....officieel heb ik me beetje blij gemaakt met niks.. want ik ka van mijn vriend niet zwanger worden..we gaan de mmm in... maar toch.. als je ineens zo overtijd gaat denk je de wonders zijn de wereld nog niet uit..
@luckymama: Ik zie dat dit je 2e ronde is.......Je lichaam kan nog behoorlijk van slag is door het stoppen met de pil. Zelf had ik namelijk 1e ronde een cyclus van 38 en in de 2e ronde een cyclus van 71 dagen....Ik was dus ook enorm overtijd en bleef maar negatief testen.......Psychisch kan je je ook enorm voor de gek houden. Natuurlijk hoop ik voor je dat het alsnog raak is......Sommige meiden doen er lang over tot er genoeg hcg is aangemaakt. Succes! Hopelijk heb je snel goed nieuws!
Hallo meiden, Het zou inderdaad nog ontpillen kunnen zijn. Ik voel me verder goed en heb nergens last van eigelijk, wel paardagen ziek geweest maar dat was toch echt een griepje. Ik heb zaterdagavond bij het afvegen wat bruin en licht rood bloed gehad dus dacht nou het komt nu echt. Maar ondanks de hevige nod krampen heb ik later niets meer kunnen vinden en ben nu nog steedsniet ongesteld. Ik denk dat de nod eerdeaags wel komt maar ja het blijft toch raar en daardoor ga je wel hoop houden. Ik ga nu morgenochtend nog een testje doen en als deze weer negatief is bel ik mijn huisarts even. Ik hou jullie op de hoogte. Hoe staan jullie ervoor ? Liefs Nicole
Als je er erg onrustig door bent (wat ik wel zou zijn ) zou ik gewoon ff langs je huisarts gaan, daar is tie voor toch ! Froukje
ik heb vanmorgen weer getest.. en dacht heel in de verte een licht streepje te zien.. en een vriendin van mij ook.. maar als ik de test van vanmorgen nu bekijk.. zie ik t niet meer..wel wat maar anders dan vanmorgen.
Een streep is een streep.... Gewoon morgen nog een keertje testen ! Man wat spannend ! Gaat het nog een beetje? Froukje
ik denk dat ik morgen de dokter maar ga bellen.. en ik kan wel huilen.. van de spanning hier.. vind t zo echt niet meer leuk.. k wil t gewoon weten.. mijn vriend vertelde net dat die tegen een collega zei dat ik al 10 dagen overtijd ben.. en toen zei die collega zo van.. mijn vrouw teste pas na 14 dagen positief.. dus ja ..t kan wel..
Kan ook hoor! Maar zolang je het niet zeker weet durf je er niet eens op te hopen. Sterkte meid ! Kan me goed voorstellen dat het huilen je nader staat dan het lachen hoor ! Hopelijk kun je een beetje afleiding vinden !
Ik ben wel 15 dagen overtijd! Afgelopen 2 cyclussen waren allebei netjes 41 dagen. Maar vanmorgen een test gedaan.. Maar niks Denk dat ik ook maar eens naar de huisarts ga... Die onzekerheid.. Heel vervelend. Sterke iedereen!
Ik heb het ook! Vandaag 10 dagen overtijd. Testen zijn allemaal nega. Ik heb verschillende testen gebruikt. Wordt gek van de onzekerheid. Ik heb eigenlijk altijd een "normale" cyclus van 30 dagen. Ik ga ook maar een afspraak met de huisarts maken.
Nou, voor mij is een afspraak niet meer nodig. Gisteravond is namelijk op bezoek gekomen. Vind het wel erg jammer dat het niet raak is maar ben wel blij dat ik nu zekerheid heb. M'n man vond het echt niet leuk. Die was er zo van overtuigd dat het raak was. We gaan weer op voor de volgende ronde. Ik hoop voor jullie dat de test(en) zo snel mogelijk positief zijn! Sterkte!