Voordat ik zwanger wilde raken wilde ik nog graag...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Elegance, 6 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.296
    113
    Nederland
    Twee keer in de week lessen, dan ben je er zo hoor!
    Theorie is moeilijker dan lessen, althans heb ik het ondervonden vorig jaar!
    Met 28 lessen had ik mn rijbewijs in de pocket en zou nu niet meer zonder kunnen heerlijk die vrijheid!

2. eertje

eertje Bekend lid

5 jan 2009
    517
    0
    0
    Hallo,

Wij wilde eerst graag naar zuid-afrika!
    Zagen we toch niet echt met een kleintje gebeuren.
    En dat is gelukt! En echt een super ervaring geweest, dus toch ook wel heeel erg blij dat we dit eerst gedaan hebben.

grtz eertje

3. MaNo

MaNo Actief lid

2 jan 2009
    193
    0
    0
    Eindhoven
    Ik wilde de zolder verbouwen (gaat deze zomer gebeuren), afstuderen (is ook gelukt), een stabiele relatie (had ik ook al 7,5 jaar), genoeg finaciële middelen, beide vast werk....

ja ben best wel een beetje een controlfreak maar wil gewoon dat het kind meer dan welkom is!

4. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Zo grappig om te lezen hoe iedereen toch al met zwanger worden rekening houdt voordat je daadwerkelijk al stappen onderneemt..
    ook leuk om te lezen dat sommige door de zwangerschap er andere van mening veranderen en nu graag andere dingen zouden willen doen.. :)

5. bootsy

bootsy Bekend lid

21 sep 2008
    883
    0
    0
    ff off-topic ;).... waar in zuid-afrika ben je geweest...

Ff on-topic... ik wil nog eerst afvallen...

6. malleboe

malleboe Actief lid

15 okt 2008
    388
    0
    0
    Capelle aan den IJssel
    Ik wil heeeel graag naar San Fransisco en New York. Nu maar wachten tot ons kindje wat groter is, dan kunnen we én sparen én naar pretparken met ons kind :)

Ook ik ben van mening dat je mét kind ook nog heel veel dingen kan doen. Anders wordt de verpakking neteven wat anders ;)

Deel Deze Pagina