Voordat je slaapt voelen alsof je heel klein bent.

Discussie in 'De lounge' gestart door Bieb, 20 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Heb et ook ja, heel irritant.

2. linde90

linde90 Niet meer actief

Ik ken je gevoel helemaal, en vind het ook niet fijn..

3. Vanilla

Vanilla Fanatiek lid

10 jul 2006
    1.373
    0
    36
    Wauw, dit heb ik ook en ik dacht ook dat het weer echt iets raars van mij was;) het gevoel dat ik heel klein ben of juist heel groot, soms met het zwevende gevoel. Heel weird en heel onprettig. Maar ik ben duidelijk niet de enige! Voor mijn gevoel ben ik dan trouwens wel 100% wakker! Ik heb overigens meer "slaapproblemen" zo slaapwandel ik met vlagen ook heel actief.

4. glimworm

glimworm Niet meer actief

dit heb ik heel vaak , brrr, niet fijn idd

ik heb ook wel eens (maar dat is heel sporadisch) dat mijn hoofd heel erg draait van binnen
    Dan lig ik gewoon plat op bed of de bank en dan heb ik het gevoel dat ik op een plateau rondjes draai, heel irritant! gelukkig duurt het nooi lang voor het ophoudt.

5. Emjay

Emjay Bekend lid

17 jan 2012
    993
    0
    16
    In het buitenland
    Goh wat bijzonder dat er dus meer mensen zijn die het herkennen! Ik had het als kind héél vaak, meestal als ik koorts had (ik had ook erg vaak oorontsteking). Bij mij begon het nadat mijn zus (10jr ouder) mij iets uitlegde over optische illusie. Dacht altijd dat het daardoor kwam.. maar nu inderdaad nog wel eens, echt heel irritant!

Ook het vallen trouwens bekend, maar dat vind ik minder erg dan het gevoel dat ik ineens miniscuul ben en de rest van de wereld heel groot is!

6. Tavsan

Tavsan Actief lid

30 apr 2012
    377
    0
    0
    Deventer
    Jaaaa ik snap helemaal wat je bedoeld, is echt een rotgevoel.

7. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Ik heb/ had het ook, als klein meisje heel vaak. Ook altijd als ik koorts had. Toevallig want van de week heb ik het weer eens gehad na lange tijd. Echt een rot gevoel is het.

8. demaco

demaco Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.426
    0
    0
    Ik herken het wel, maar ervaarde het niet als een rotgevoel. Ik had er als tiener erg veel last van. Meestal kroop ik dan ook in "feutushouding" dus knieen zowat tegen mijn kin aan en armen er omheen geslagen. Ik vond het wel vreemd, maar niet echt vervelend ofzo.

Vallen herken ik ook en heb ik nog steeds. Is volgens mij heel normaal die schokken.

9. Lady26

Lady26 Bekend lid

10 feb 2010
    638
    2
    18
    Vrouw
    Groningen
    IK herken dat gevoel ook! Ik heb dat ook wel eens gewoon overdag als ik moe ben, als ik dan iemand heel lang aan kijk lijkt het net of diegene heel klein en ver weg is, en ik kan me dan ook niet meer concentreren of wat diegene zegt.

10. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Lol ik dacht ook dat ik de enige was die dat stomme 'vallen' had, maar pfieuw ben niet de enige ;)

11. boxertjes

boxertjes Bekend lid

7 aug 2010
    973
    1
    0
    NULL
    brabant
    ik heb hetzelfde alleen ben ik heel groot. helemaal opgezwollen zeg maar. ook niet fijn. zal wel een beetje hetzelfde betekenen.

12. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    same here!

13. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Alles herken ik. Vooral dat vallen en heel klein zijn. Dacht altijd dat ik de enige was want mijn man herkend dit totaal niet.

14. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Hier ook het vallen bekend, gevolgd door een schok als ik 'neerkom' die schok schijnt een laatste zenuwtrek te zijn... Ik vind het niet vervelend. Heb het ook niet altijd, alleen als ik erg moe ben. Slaap dan ook vaak erg lekker die nacht ;)

15. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Ja ik weet precies wat je bedoeld. Ben dan gewoon wakker,ook niet op het randje van en dan ineens gebeurd dat. Dan lijkt mijn slaapkamerdeur ook heel ver weg ineens. Verdwijnt ook wel weer als ik paar keer knipper of als ik even wat water ga drinken ofzo. Voelt idd heel raar.

Altijd al eens een topic over willen openen of gewoon aan iemand willen vragen maar wist nooit hoe ik dit moest omschrijven of uitleggen. Dus bij deze,dank u!;)

16. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Ik droom met regelmaat helaas nogal luguber dus ik droom dat ik gewoon wel te pletter val :(

17. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Ik denk trouwens dat dat klein zijn wel iets met je ogen te maken heeft ofzo.

Heb snachts ook weleens,vooral als ik niet kan slapen, dat mijn ogen ineens vaag doen en dan kan ik nergens meer op scherpstellen en ook geen diepte of afstand meer inschatten.

18. Huis van Puck

Huis van Puck Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.415
    52
    48
    Same here! Groot klein groot klein.

Dat draaien heb ik ook, idd als ik heeeel moe ben, of bv een borrel op heb. Dat gaat trouwens over wanneer je je rechter been langs het bed naar beneden legt. Raar maar waar!

19. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

23 jul 2012
    3.499
    0
    36
    Ik heb dat ook! Nooit tegen iemand gezegd ik dacht dat ik een beetje gek werd haha

20. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    ja of dat je ineens denkt dat je van de trap valt..hahah

Deel Deze Pagina