Yippieieie!! Heel stom, maar ik ben eigenlijk wel gerustgesteld dat dit voor zoveel mensen herkenbaar is. Bij mij begon het na de heftige bevalling van mijn oudste zoon, dat ik opeens een heel opgeblazen hoofd (en vooral tong) had en als verdoofd voelde zodra ik bijna in slaap viel... Bij mij komen psychische aandoeningen in de familie voor en ik dacht dat dit een beetje mijn 'aandeel' was, maar gelukkig toch niet
Ja inderdaad! Haha ik dacht dat ik de enige was die dat soort vreemde dingen had lol Wat het betekent geen idee, mijn moeder zei vroeger altijd dat ik een bril nodig had blijkbaar. (wat niet zo was ) Overigens heb ik het niet alleen als ik extreem moe ben, maar wel altijd voor het slapen gaan inderdaad.
Ken het gevoel van een hele grote kamer ook wel, alles lijkt veel groter en verder weg. Had het weleens, laatste tijd nooit meer trouwens. Het in 1 klap naar beneden vallen in een schok ken ik ook. Geen idee waar het vandaan komt...
Oja dat klein voelen ken ik ook wel, ik vind het altijd wel grappig als me dat overkomt. Ik heb het al heel lang niet gehad trouwens.....
Ik heb het ook wel eens maar voor mij is dat ook lang geleden. Leuk en gek dat meer mensen dit hebben.
Haha, ik struikel over een stoeprand en word dan wakker.. Volgens mij is dit allemaal inderdaad heel normaal en hoort bij het proces in slaap te vallen. Ik herken ook het gevoel van heel klein worden, als kind had ik ook dergelijke dromen. Althans dacht ik toen, hoort er gewoon bij.
Wat grappig trouwens dat zovelen denken de enige te zijn. Dat vraag ik me vaak bij een hoop af, maar hierbij begreep ik wel dat dit normaal is. Alleen niet iedereen maakt het even bewust mee, vandaar dat er mensen zijn die het niet herkennen. Of vergeten ze het direct weer!
Dat heel klein voelen en alles om je heen heel groot,.....heb ik ook. Vroeger meer als nu.Vind het een fijn gevoel,maar ook een beetje vreemd.
Knor, ja...gek hè, ik heb het dus echt vooral met één lichaamsdeel (vooral mijn hoofd en als ik me er dan op concentreer lijkt vooral mijn tong dikker te voelen, alsof ik net een verdoving heb gehad bij de tandarts...) Misschien komt daar de uitdrukking 'zwaar hoofd' vandaan? Ik weet het niet, maar dit topic stemt me wel gerust, hihi. En daarnaast heb ik het ook alweer een hele tijd niet gehad
Ik geloof dat TS niet het bekende "vallen" bedoeld, maar echt het gevoel hebben dat je heeeel klein bent en alles om je heen is ineens heel groot. Jazeker herken ik dat!!!! Vind het zo grappig te lezen dat meer mensen dit hebben, tot nu toe heb ik nooit iemand erover horen praten! Toen ik klein was had ik het best vaak, maar mijn ouders snapten het niet als ik het uit probeerde te leggen. Nu heb ik het heel soms nog, maar het is inderdaad geen fijn gevoel.