Krampjes of omgekeerd ritme?

Discussie in 'Verzorging' gestart door Dreamer, 7 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.155
    33
    48
    Goedemorgen!
    Ik heb even een vraagje want begin nu al lichtelijk kapot te raken:)
    Overdag heb je geen kind aan Aimée.. Ze is soms wakker, kijkt lekker rond.. Drinkt dr flesje en gaat weer slapen..

Maar vanaf een uur of 11 in de avond is t foute boel... Niet meer willen slapen, huilen, enorm beweeglijk en wat meer kreunen...

Nu dacht ik aan darmkrampjes, dus ben al begonnen met infacol.. (mocht van de kraamhulp) Buikje masseren en fietsen met dr beentjes.. Tijdens het temperaturen draaien we al wat met de thermometer om t los te krijgen... Maar sinds woensdagavond nog steeds geen ontlasting.. Maar nu denk ik net, als het krampjes zijn,, Dan zou ze er overdag toch ook last van hebben?!

Is dit misschien gewoon een omgedraaid dag en nachtritme?
    Breekt iig al aardig op nu...

2. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Als het nu al opbreekt, succes in de toekomst!

Geef je borstvoeding of flesvoeding? Onze dochter poepte met bv ook erg weinig..

Misschien cinababy van vsm eens proberen? werkte hier beter dan infacol..

3. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.155
    33
    48
    Hihi nja wat me vooral opbreekt is dat je neit weet wat er mis is :$ Voel me echt n slechte mama dan hih :$

Kgeef flesvoeding maar hoorde net al dat t wel een aantal dagen kan duren voor er dan weer ontlasting komt... Gaan dr maar lekker vertroetelen als ze weer last heeft... En blijven de infacol nog maar ff geven...

4. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ik zou het even aankijken en had persoonlijk niet zo snel met infacol begonnen. Vaak moeten de darmen even op gang komen.

Wil ze ook niet bij je slapen met haar buik op jouw buik zeg maar?

Deel Deze Pagina