mijn man vind mij lui. en ja ik ben ook een coach potato. als de kids op bed liggen zo rond 20.00 uur wil ik lekker op de bank ploffen of met mn laptopje op schoot chillen. ik ruim ook nog wat dingetjes op maar ik wil gewoon vooral geen "gezeik"aan mn hoofd. niet weer iemand die wat van me wilt. dus mijn vraag,wat doen jullie in de avond?
van half 6 tot half 7 sporten dan eten 7 uur amy-lynn naar bedje dan nog wat strijkken koffie drinken tv labtop bellen met vriendin stofzuigen en dweilen
Op de dagen dat ik niet sport doe ik sávonds helemaal niks. Als mijn jongens op bed liggen ploffen mijn man en ik op de bank neer en vinden het wel best. Huishouden doe ik verder overdag,omdat ik daar in de avond echt geen zin in heb
Als ik niet aan het werk ben en ik ben gewoon thuis hang ik meestal ook op de bank met de tv aan en de laptop op schoot. Soms ff de was ophangen/opvouwen of dat soort dingetjes.
Ik plof op de bank, met mn laptop en de tv aan. Heerlijk! Alhoewel het me soms wel een beetje verveeld hoor. Begin over 2 weken met sporten en werken! Dus hopelijk komt er dan wat meer leven in hier s'avonds!
Ik zit ook graag op de bank! Wel met laptopje of met iets te freubelen. Meestal borduren of haken. En dan kijk ik ook graag tv. Mijn meissie gaat om 19.00 uur naar bed dus rond 19.30 zit ik aan de koffie.
Als mijn zoontje slaapt ( zo rond 20.00u), vaatwasser vullen, beetje opruimen en dan met de laptop op schoot wat tv kijken.
op de bank met de laptop achter de tv.... : heb dan overigens al wel het hele huis aan kant gemaakt! 19.30 gaan mijn kids naar bed en 20.00 is het mijn tijd...
Jep, hier ook. Rond 8 uur zitten wij met koffie/thee op de bank, tv aan, laptop op schoot Er wordt ook nog wel een vaatwas gedraaid en opgeruimd of de was gevouwen, maar vooral lekker chillen op de bank! (3 avonden in de week werk ik tot 22.30)
Check! Laptopje op schoot, of filmpje of serie kijken. Af en toe sporten. In het weekend niet, dan doe ik wel graag dingen. Het liefst met anderen. Lekker buurten bij vrienden of zelf bezoek ontvangen. Of een spelletje spelen.
Computeren...m'n vriend heeft altijd nachtdienst dus die heeft er geen last van. Ik probeer alles te doen voor hij weg is en als hij vertrokken is plof ik op de zetel (bureaustoel) en naar ZP. Als het een beetje opgeruimd en de vaat weg is ben ik tevreden, de rest doen we in het weekend wel. Overdag door de week hier poetsen is heel moeilijk ivm mijn werk, zijn 'slaaptijden' enz. En 's avonds na het eten enz heb ik er echt geen zin meer in om eerlijk te zijn... Verder een beetje lezen enzo, lekker relaxen.
ja ik meestal wel hoor.... maar vind het dan zo zonde om dan vroeg naar bed te gaan als ik dan de hele avond lekker kan relaxen en niks doen ga dus altijd veeeel te laat slapen... haha