Voordeel aan kinderen

Discussie in 'De lounge' gestart door Que, 19 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Hier sluit ik me bij aan!

Ik heb best wel een heftig/zwaar leven achter de rug en was eigenlijk altijd een beetje 'gehaast'/onrustig enzo. Vanaf de dag dat ik mama werd heb ik een rust gevonden die ik nog niet kende. Ineens vielen alle puzzelstukjes op hun plaats en was het goed. Ondanks dat t daarna ook niet helemaal lekker ging (ben intussen gescheiden), hoef ik maar naar mn dochter te kijken en dan weet ik dat het goed is :D

2. mama van Marit

mama van Marit Niet meer actief

Dat er altijd iemand lacht om mijn grapjes
    Dat alles wat ik aan liefde in stop terug krijg
    Dat ik complimenten
    Dat ik nu weet dat ik zoveel liefde in mij heb
    Dat ik een doel in het leven heb
    Dat ik haar straks kan leren hoe ze de vaatwasser kan legen ;)
    Dat mijn dochter iedereen bij elkaar weet te brengen
    Dat ze het leven de moeite waard maakt en dan ik elke dag besef hoe rijk ik ben met al dat moois

3. Boefjesmamma

Boefjesmamma Fanatiek lid

23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Afgestudeerd en werk zoekende.
    Gouda
    En hier sluit ik me dan helemaal bij aan!

Het gevoel wat je kan krijgen door alleen maar naar je kleintje te kijken hoe hij/zij bezig is met een auto of bal is het mooiste wat er is. Dat ik-kan-wel-janken-van-geluk-en-verliefdheid gevoel ;)

4. Seth

Seth Niet meer actief

de liefde die je krijgt......

en het warme gevoel, wat je krijgt.......
    hoezo kan verliefdheid maar max. 9 maanden duren.......?? ik was het sinds de posi-test..... en nog steeds....

Nog steeds een wonder, dat er een hele persoontjes uit mn buik gekomen zijn..... :)

(al kan ik ze ook wel ooit achter het behang plakken... :))

5. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    de kinderbijslag :)

6. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

wat ik aan kinderen in het algemeen zo mooi vind is dat ze zo puur zijn....

alles wat ze doen of zeggen... doen en zeggen ze oprecht.

als ze naar je lachen dan menen ze het.... ze doen niet alsof,

7. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    ik vind het ook wel prettig dat ik op feestjes kan zeggen: ' we gaan, want de kinderen moeten naar bed" en dan hebben we nog heerlijk de avond samen

8. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    ik ben altijd al een lekker druk iemand geweest... maar vriendlief is tegenpool en ik denk wel de rustigste persoon op aarde! af en toe moet ik me effe uitleven en daar helpt jamie mij heeeel goed mee! :D

en ik hoor veel minder vaak: doe nou is normaal joh! want met de kids mag ik ongestoord druk doen:D

9. Aszz

Aszz Niet meer actief

Kinderbijslag.

10. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Het niet alleen zijn. Altijd iemand om je heen.

Je kind zien stralen als hij of zij zijn diploma haald. Een kusje op een kapot knietje. Een aai over de bol praten over van alles wat er te koop is in de wereld.

Het huilen en lachen tijdens knuffelen. Kan ze dan wel opvreten doe dat dan ook. Voetje handje kusje knuffel dicht tegen me aan drukken en dan de tranen van puur geluk.;)

11. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    Je kan zelf ook lekker weer door zo'n binnenspeeltuin a la ballorig rennen! hihi! (mocht je dat willen)

12. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Dat je ongegeneerd gekke bekken kan trekken of rare woorden kan zeggen en met speelgoed kan spelen.
    Dat er geen geen fijner gevoel is dan dat van je eigen kindje wat tegen je aan kruipt en in je armen inslaap valt.
    Er geen beter medicijn is tegen slechte dagen dan een kusje en een lach van je kind waardoor je even al je zorgen vergeet.

13. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

ik vind het voor mij een vereiking van mijn leven (had het niet verkeerd hoor, had wel meer geld dan nu)

ondanks dat ik nu thuis zit door ziekte en waarschijnlijk nooit meer kan werken geniet ik elke dag van haar.
    ze brengt ritme, en structuur.
    liefde, veel liefde
    gezelligheid, warmte, vrolijkheid.
    ik denk als zij er niet was geweest(niet overleefd had) dat ik nu zwaar depri was geweest.

ze heeft er voor gezorgd dat mijn vader zich beter voelt, die zat ook thuis door ziekte, en door haar moest hij meer bewegen,

ze is echt een vrijking van mijn leven (ons leven)

en idd lekker ongegeneerd met speelgoed spelen hahahaha heerlijk

14. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    mijn kinderen geven me een schop onder mn kont als ik loop te miepen,je moet namelijk wel een beetje vrolijk blijven doen als je sacho bent anders worden ze ook strontvervelend ;)

wat een zalig gevoel ik krijg van het shoppen van kinderkleding!

eindelijk ontbijt ik en lunch ik verstandig.

we eten samen aan tafel i.p.v voor de tv

als ik ergens geen zin in heb zeg ik dat ik geen oppas heb!;)

het is nu best begrijpelijk dat mijn buik niet zo strak is.

ze zijn hget allerleukste en liefste wat ik ooit gehad heb en dat gevoel is uniek

ik hoef never nooit meer fulltime te werken (yesyesyes):D

15. Kimi1

Kimi1 Fanatiek lid

17 apr 2010
    1.946
    54
    48
    hoe rot ik me voel, of als ik verdrietig ben...1 lach van mijn kind en ik ben er weer goed aan! dan huil ik van geluk!

16. ALeV84

ALeV84 Fanatiek lid

13 nov 2008
    2.358
    2
    38
    Dat ik allemaal gezellige dingen kan doen die ik heirvoor nooit zou doen, zoals winkelen bij INtertoys, naar dierentuin of kinderboerderij, langs de schaapjes, kinderboekjes lezen met leuke verhaaltjes en nog veel meer.

Ik voel me nu ook eindelijk wat volwassener.

17. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

Dat verliefde gevoel wat ik krijg als ik naar hem kijk of als hij me lekker vastpakt en een kroel en kus geeft!

18. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

ja deze was ik vergeten, idd ideaal.:D
    of zeggen mijn kind is ziek ik kan niet weg hahahahaa:):)

19. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

voordelen:

maakt niet uit hoe boos ik kan zijn..als hij van die gekke bekkies trekt of lacht lach ik ook weer. heerlijk!!!!!!!!

uitstapjes maken die anders nooit deed. kinderboerderij enz.
    oude herrinneringen dienaar boven komen bij het zien van bep. speelgoedjes van hem of andere dingen. vindt ik erg leuk.

mijn kind gebruiken om onder afspraakjes uit te komen doe ik niet. dat "mag" zeg maar niet bij ons in de familie. van dat " ik kan niet want ik heb geen oppas" is niet erg. maar zeggen dat je kind ziek is terwijl dat niet zo is mag niet.. en persoonlijk vindt ik dat ook niet kunnen. zeg dan maar dat je zelf niet zo lekker bent maar laat je kindje erbuiten.

20. Skye

Skye Niet meer actief

Voordelen:
    -Ik ben vaak veel energieker en vrolijker, dan de tijd voordat ons meisje er was
    -Geweldig om dagjes uit te doen en dan te zien hoe ze geniet van alles
    -met een onverwacht kusje maakt ze mijn hele dag weer goed (onbetaalbaar)

Ik zou gewoon niet meer zonder haar kunnen......wat een rijkdom!

Deel Deze Pagina