hemeltje

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Ellen291982, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Ik heb een meegroeibedje gevonden (die je kan verstellen op hoogte) zodat de baby er anger in kan. De baby mag toch gelijk daar wel in liggen? (ook al weet ik nog niet of de baby dat wil en hoe het loopt) maar een vriendin van me had het er ook over dat je een hemeltje moet hebben boven het bedje. Alleen misschien domme vraag maar moet dat en waarom? Ik dacht dat die alleen voor de mooi waren eigenlijk.

2. guusje11

guusje11 Actief lid

2 mei 2008
    393
    0
    0
    huismoeder
    gemert
    nee dat moet niet, de meeste raden het zelfs af omwille van verstikkingsgevaar.

je kan het bv wel gebruiken als muggennet in de zomer en van het moment dat je kindje door de spijltjes enzo begint te graaien kan je het verwijderen voor de veligheid. ;)

3. Ellen291982

Oke dan weet ik dat. heel erg bedankt voor je reactie

4. xaar

xaar Actief lid

31 jul 2008
    398
    0
    0
    Ik heb wel eens gelezen dat het geborgen voelt voor zo'n kleintje, een hemeltje. En dat het de tocht wat tegenhoudt.
    Wij gaan er wel een gebruiken, vooral om de eerste reden. Het is zaak om het goed te bevestigen en aan de buitenkant goed vast te maken dat de kleine er niet bij kan en het niet kan omtrekken. Je kan het tzt met de kraamhulp bespreken, die heeft vast wel tips

5. sinada

sinada Niet meer actief

Hier word er ook een aangeschaft. Vind het ook erg leuk staan. In het begin kunnen de het toch nog niet pakken en als je het daarna goed vastzet is er niks aan de hand

6. Ellen291982

Daarom wilde ik er misschien wel eentje aanschaffen omdat ik het ook altijd mooi vind staan. Ik ad nog nooit gehoord dat het zou moeten vandaar dat ik het vroeg. Maar dat blijkt ook niet zo te zijn.

Bedankt voor de reacties.

7. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

25 nov 2008
    2.765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    Ik wil geen hemeltje.. Ik vind het zo truttig
    :oops:

Gelukkig vind mn man het ook niet mooi..

8. Mirro

Mirro Fanatiek lid

27 dec 2007
    1.782
    30
    48
    Tja, wij hebben een hemeltje omdat we het leuk vinden staan. Het geborgen voelen lijkt wel logisch, maar als je het bedje hebt opgemaakt, zul je zien dat het nauwelijks mogelijk is om het hemeltje ook daar dienst te laten doen. Het hemeltje komt immers niet zover dat het boven het lig-gedeelte van de baby komt (is dit een beetje begrijpelijk?).

9. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Wij vonden het wel mooi dus hadden ook een hemeltje.Gelukkig geen dure, want met 4 maanden hebben we 'm weggehaald omdat ze de stof tussen de spijlen trok. ;)

10. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Ons meisje vind het geborgen liggen. Dat merk ik als ze in en campingbedje ligt als we op visite zijn, dan slaapt ze lang niet zo lekker, sneller wakker en dan huilen. Terwijl ze thuis ook wakker soms nog lekker ligt te dommelen en eigenlijk nooit huilt als ze wakker wordt.
    En het staat ook mooi!

Deel Deze Pagina