Afgelopen zaterdag werd mijn zoontje 1 jaar oud, hij heeft natuurlijk veel kadootjes gekregen en het leukste kado kwam voor mijn gevoel van mijn 4 neefjes. 4 jongens die veels te stoer zijn om iets te kopen voor een klein jongetje althans zo doen ze. Ze waren helemaal troots op hun kado de vormen auto van Cotoons (Smoby). Zondag wilden wij de auto uitpakken om er mee te spelen, wat bleek er zat alleen een auto in en geen vormpjes en de bijbehorende telefoon, wij zijn toen naar de bart smit geweest en die gaf aan dat ik maar een nieuwe moest kopen (neefjes hadden de bon niet, waarom zou je die ook bewaren was hun geadachte 8) ) Toen had ik via de website een mail naar Smoby gestuurd en vandaag kreeg ik daar dus antwoord op. Ik krijg de vormpjes en de auto kosteloos toegestuurd van de fabriek in Frankrijk. Vind het zo een goede service joh, Smoby is een topbedrijf voor mij nu... echt een goede service.. zou dat wou ik even kwijt
Verassend zeg, zulke dingen! Had zelf toevallig ook zoiets gister; heb de handkolf van avent en nu ben ik zo'n siliconen onderdeel kwijt. Gebeld naar avent, gezegd dat ik het kwijt was. Mevrouw zei: 'Geen probleem, ik stuur even een nieuwe naar u op. Hoe is het adres? Het gaat vandaag nog met de post mee, met geluk is het er morgen al.' (Was dus ook zo ) Ik vroeg of ze de nota opstuurde. Zegt ze: 'Nee hoor, is gewoon gratis' Kijk, worden we blij van toch?!