Hallo Ik heb wat "raars" en ben benieuwd of er meer mensen zijn die het hebben ( hoop het wel want dan is het al een stuk minder raar ) Als ik onder mijn borsten voel, voel ik allemaal bobbels/ribbels. Dit voel ik zowel rechts als links. Ene keer is het gevoeliger dan de andere keer. Volgens mijn vriend zijn het mijn darmen. Maar als ik bv. onderstaand plaatje bekijk ( heb aangegeven waar ik het voel ) zitten je darmen toch een stuk lager. Nu heb ik het sinds de zwangerschap van mijn zoontje, dus misschien dat mijn darmen nooit goed terug gezakt zijn ? Herkent iemand het ?
Vetribbeltjes. Lijkt me sterk dat je darmen na je zwangerschap niet terug gaan naar hun plek! En denk ook iets van ribben ect En als je het echt niet vertrouwd. Naar je ha.
hmm zo vlak onder de borsten weet ik niet. Ik voel die van mij ook, helemaal als ik verstopt zit, maar dat zit wel wat lager dan wat jij nu aangeeft.
Bekijk bijlage 127342 Als je naar dit plaatje kijkt zou het goed je dikke darm kunnen zijn. Ik heb net onder mijn ribben vaak last van mijn dikke darm.
Nee het zijn niet mijn ribben want het is zacht. Kan het indrukken. Mijn man heeft de ziekte van Crohn dus weet op zich wel waar darmen allemaal zitten. Twijfel al 2 jaar of ik er mee naar de huisarts moet, want heb er ook niet echt last van maar vind het toch raar.
Dat komt waarschijnlijk door een diastase. Ik heb dat ook. De buikspieren liggen dan ver uit elkaar en daardoor " puilen" sommige organen uit zoals oa je darmen Google maar eens op diastase.
Thanx. Dat klinkt idd wel heel logisch. Ben 13.5 kg aangekomen bij Levi, maar meneer was wel 8 pond en duwde de laatste weken constant op die plek zijn kont tegen/onder mijn ribben. Weet niet of dat er ook mee te maken kan hebben. Misschien dan toch maar eens langs de huisarts ? Maar ja zie dat er ook niets aan te doen is behalve plastisch chirurgie als je een ernstig geval bent